Performancing Metrics

شورای شهر اردبیل مصوبه پنهان از مردم ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 341868
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 01:58
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: این نهاد مردمی مصوبه پنهان از مردم ندارد و تمامی مصوبات با حضور نمایندگان افکار عمومی تصویب می‌شود.

به گزارش اتاق خبر، ذکی اله خوشبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: شورای شهر تمامی مصوبات خود را به مردم اردبیل اطلاع‌رسانی می‌کند و ما مورد پنهانی نداریم.

وی با بیان اینکه شورا حتی مصوبات را در سایت خود اطلاع‌رسانی می‌کند، اضافه کرد: اینکه گفته می‌شود مصوبات دست به دست شده است، باید گفت شورا مصوبه پنهانی ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص ناامنی روانی حاکم بر فعالیت شورا متذکر شد: ناامنی و نامهربانی‌ها به مراتب نسبت به دور سوم و دوره‌های قبل کاهش یافته است.

وی تأکید کرد: در شبکه‌های مجازی نیز در برخی مواقع مسائلی طرح می‌شود که لازم است اعضای شورای شهر از عملکرد خود دفاع کرده و پاسخگوی اتهامان باشند.

خوشبخت با تأکید به اینکه برخی در شبکه‌های مجازی مسائل جناحی و انتخاباتی را طرح می‌کنند، اضافه کرد: توصیه ما به همه شهروندان رعایت اخلاقیات حتی در شبکه‌های مجازی است.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به روز جانباز، جانبازان را پیرو سیره حضرت ابوالفضل (ع) دانست و تأکید کرد: جانبازان در هشت سال دفاع مقدس از چنین منشی پیروی کردند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل جانبازان تابع و وفادار به اسلام، ولایت و رهبری هستند و در شرایط سخت با تحمل رنج های شدید جسمی از آرمان‌های خود دست نکشیده‌اند.

وی جانبازان را پیرو اهل‌بیت و امامان دانست و تأکید کرد: عشق به اهل‌بیت در وجود جانبازان پایدار و همیشگی است.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید