Performancing Metrics

۱۵میلیاردریال تسهیلات کارآفرینی به روستاییان خمین پرداخت شد | اتاق خبر
کد خبر: 341969
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 15:12
مسئول بسیج سازندگی شهرستان خمین از پرداخت ۱۵میلیاردریال تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی در ۴۰منطقه روستایی مستعد فعالیت تولیدی و اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

اتاق خبر: حسین بهشتی ، این تسهیلات عمدتا برای تولید زعفران، مرغ بومی و پرورش زنبور عسل اختصاص داده شده و تاکنون زمینه اشتغال ۳۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان خمین گفت: سال گذشته ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات ایجاد اشتغال و تولید در خمین در نظر گرفته شده بود که تنها نیمی از این اعتبار  تخصیص داده شد.

وی افزود: بیش از ۱۴۰ نفر طی سال گذشته با دریافت تسهیلات کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در این شهرستان مشغول به کار شدند و این تسهیلات به بیش از یکصد نفر از متقاضیان پرداخت شد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان خمین با اشاره به اردوهای جهادی بسیج شهرستان خمین بیان داشت: هدف بسیج سازندگی  محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم بوده و در کنار آن آشنایی قشر جوانی که در این اردوها حضور می یابند با محرومیت روستاها، کسب تجربه و پیدا کردن راهکار برای مشکلات از دیگر اهدافی است که در اردوهای جهادی دنبال می شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از سه هزار نفر در اردوهای جهادی یک‌روزه، سه روزه، هفت روزه و دوازده روزه در شهرستان خمین شرکت کردند و همچنین ۲۹ تیم پزشکی نیز به مناطق محروم اعزام شدند.

بهشتی عنوان کرد: بسیج سازندگی شهرستان خمین طی سال گذشته دوره‌های آموزشی اقتصادمقاومتی و آشنایی با کارآفرینی و مشاغل زودبازده را با همکاری دستگاه‌های دولتی برگزار کرد که ۲۱۴ نفر در این دوره ها تحت آموزش قرار گرفتند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید