Performancing Metrics

سکه نداریم که بین تیم‌ها پاداش پخش کنیم! | اتاق خبر
کد خبر: 342006
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 20:40
مظلومی:
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره دیدار تیمش برابر صبا گفت: سرنوشت قهرمانی دست خودمان بود اما متاسفانه با شرایطی که رخ داد امید ما به تیم‌های دیگر است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از آخرین دیدار تیمش در لیگ پانزدهم برابر صبا، اظهار کرد: در شرایط حساسی هستیم و سرنوشت استقلال در دست خودمان نیست. سرنوشت قهرمانی دست ما بود اما متاسفانه با شرایطی که رخ داد امیدمان به تیم‌های دیگر است. بازی سختی خواهد بود زیرا صبا با وجود مربی کاربلد تیم خوبی است. بازی ساده‌ای برابر صبا نداریم و با همه توان خود برای پیروزی خواهیم آمد. سال سختی را پشت سر گذاشتیم و خیلی وقت‌ها هواداران نگران شدند که از این بابت از هواداران عذر خواهی می‌کنیم. در هر صورت صبا را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم که با وجود نداشتن امید برای سهمیه می‌توانند ما را شکست دهند. ان‌شاءالله هواداران بیایند تا بتوانیم با تکیه بر تلاش بچه‌ها بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: دنبال بهانه نیستم اما توقعات از ما بالا رفت. در شرایط سختی استقلال را تحویل گرفتیم که البته همیشه استقلال در شرایط سخت برای من است. هفته‌ها صدرنشین بودیم و به همین دلیل توقعات بالا رفت و همه از ما دو جام می‌خواهند که این موضوع باعث شد شرایط سخت بشود. از روز اول که صدرنشین بودیم انتقادات زیادی می‌شد اما نمی‌خواهم قبل از بازی درباره این مسائل صحبت کنیم. نسبت به آن چیزی که در توان ما بود، نتایج خوبی گرفتیم. تیمی که جوان می‌شود مطمئنا تبعات دارد و از ابتدا نیز هدف ما سهمیه بوده است. فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر چند شانس کمی داریم اما امیدواریم با برد اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

مظلومی درباره کیفیت داوری‌ها در طول فصل هم گفت؟ در چهار بازی با تیم‌های صدرنشین داوری برای ما مشکل داشت. در بازی با استقلال خوزستان خطای رو پرو پئیچ را نگرفتند و گل خوردیم. پرسپولیس که در زمان 1-0 پنالتی‌های مسلم ما را نگرفتند. بازی برابر نفت پنالتی که به دست حسینی خورد را اعلام نکردند و همچنین رفت و برگشت برابر تراکتورسازی حق ما را خوردند. هیچ گاه صحبت نکردم و به داوران خسته نباشید گفتم اما اگر امتیازات ما را می‌دادند الان قهرمان بودیم. من هیچگاه به داوری حرفی نزدم اما ما امسال از داوری ضربه خوردیم. بعد از بازی با نفت اعتراض کردم و کمیته انضباطی نیز ما را جریمه کرد. اگر کارشناسان درباره استقلال صحبت کنند متوجه عملکرد خوب ما می‌شوید. چشمی و شیحی را از دست دادیم و حیدری نیز یازده هفته در اختیار استقلال نبود. مگر ما چند بازیکن داریم که جانشین این بازیکنان کنیم؟ سالی که با یک امتیاز قهرمانی را از دست دادم نیز همین اتفاق افتاد و باید بگویم که این حملات بی انصافی است.

او درباره ماندن یا نماندنش در استقلال برای فصل بعد هم گفت: با استقلال قرارداد دوساله دارم و مدیرعامل باشگاه این قرارداد را امضا کرده است. یا باید من را اخراج کنند و یا باید با خواست خودم از تیم بروم. از مدیران محترم بسیار ممنون هستم که ما را حمایت کردند. برخی مدیران به دنبال شوک هستند اما در فصل های گذشته این حرف‌ها را نمی زدند. گاهی وقت‌ها به این صحبت‌ها باید شک کرد زیرا کسانی این حرف‌ها را می زنند که سالیان سال در استقلال بودند. آقایان چرا در فصل های گذشته به استقلال شوک وارد نکردند که استقلال در دربی باخت و ششم شد؟

مظلومی در پایان گفت: پئیچ و شیحی مصدوم هستند و خوشبختانه محروم نداریم و تمام بازیکنان حضور دارند. آمده‌ایم که با یک بازی جوانمردانه برنده باشیم. سکه در کیف ما هم نیست که در میان برخی تیم‌ها پاداش پخش کنیم. البته من این را از روی نوشته‌های خبرنگاران می‌گویم. کاری به دیگر تیم‌ها نداریم و می‌خواهیم تنها دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید