Performancing Metrics

واگذاری زمین در شهرهای جدید به مدال آوران ریو | اتاق خبر
کد خبر: 342021
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 23:08
افزایش پاداش قهرمانان بازیهای المپیک
دولت با پیشنهاد وزرای ورزش و جوانان و راه و شهرسازی برای واگذاری زمین در شهرهای جدید به دارندگان مدال های طلا ، نقره و برنز بازیهای ریو موافقت کرد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر گودرزی بعد از افزایش پاداش سکه برای مدال آوران المپیک ریو ، در نامه ای به وزیر مسکن و شهرسازی خواستار اختصاص زمین در شهرهای جدید برای دارندگان مدال های طلا ، نقره و برنز شد.

بنا بر این گزارش ، دکتر آخوندی بعد از موافقت هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور ، درخواست کرد با پاداش جدید موافقت شود.

دکتر جهانگیری امروز با توجه به اهمیت و نقش مدال آوران در اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد غرور ملی ، موافقت دولت تدبیر وامید را با درخواست وزرای ورزش و جوانان و راه و شهرسازی اعلام کرد.

به این ترتیب در شهرهای جدید به هریک از قهرمانان ورزشی که در بازی های المپیک ریو موفق به کسب مدال طلا ، نقره و برنز شوند به ترتیب مبلغ 120 ، 90 و 70 میلیون تومان و تا سقف 60 درصد ارزش کل خرید زمین با هرنوع کاربری ( مسکونی ، اداری و تجاری ) تخفیف اعطا می کند.

این در حالی است آذر ماه سال قبل با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان و موافقت دولت به ورزشکارانی که در بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو بتوانند مدال طلا کسب کنند ۳۰۰، مدال نقره ۲۰۰ و مدال برنز ۱۲۰ سکه تمام اهدا خواهد شد. این میزان در المپیک لندن به ترتیب برای مدال طلا ۲۰۰، نقره ۱۵۰ و برنز ۱۰۰ سکه بود.

وزارت ورزش و جوانان از ابتدای حضور محمود گودرزی در چهار نوبت پاداش قهرمانان سال های 90 ، 91 ،92 و 93 را حدود پنجاه میلیارد تومان پرداخت کرده است.

بازی های المپیک ریو از مرداد امسال در کشور بزریل آغاز می شود و کاروان ورزشی ایران تاکنون 44 سهمیه بدست آورده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید