Performancing Metrics

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته | اتاق خبر
کد خبر: 342112
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1395 - 17:24
«یک دزدی عاشقانه» که دو سه روزی به روی پرده آمده، روایتی طنزی است از دوسارقی که تازه از بند آزاد شده اند، کمال و جمال با بازی مهدی هاشمی و فرهاد آئیش که در کنار لوون هفتوان(بازیگر نقش پرویز) و امیر حسین رستمی و کلی بازیگر دیگر در این فیلم نقش افرینی می کن

به گزارش اتاق خبر، تماشاخانه: نمایش «ناسور» به نویسندگی تقیانی پور و کارگردانی افسانه زمانی این روزها در سالن حافظ در حال اجراست؛ نمایشی که در دو زمان گذشته و حال روایت می شود و در ابتدا با رفت و آمد های زمانی کمی گنگ به نظر می رسد، اما رفته رفته به یمن بازی های روانی که دارد ارتباطش با تماشاچی را بیشتر می کند.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته


«ناسور» روایت گر داستان یک مطرب است که فهم اجتماعی بیشتری نسبت به موقعیتش دارد و برخلاف زنان دوران قاجار استبداد را تحمل نمی کند، نمایش صحنه های عاشقانه ی زیبایی دارد که به لطف طراحی صحنه مطلوب و صداهای پخته هنرمندان شکیل به نمایش گذاشته شده، اما عاشقانه «ناسور» چون پیش زمینه اجتماعی دارد، خاصیت درگیرکنندگی بالایی دارد و تماشاچی را جذب می کند، حضور خوب و به موقع موسیقی در کنار توان بالای بازیگرانی نظیر: نسم ادبی (خواهر بزرگتر شهرزاد حسن فتحی) و رویا میرعلمی (در انتظار خواستگار مجموعه شمعدونی) کیفیت خوبی را برای این کار رقم زده است.


اکران: «یک دزدی عاشقانه» که دو سه روزی به روی پرده آمده، روایتی طنزی است از دوسارقی که تازه از بند آزاد شده اند، کمال و جمال با بازی مهدی هاشمی و فرهاد آئیش که در کنار لوون هفتوان(بازیگر نقش پرویز) و امیر حسین رستمی و کلی بازیگر دیگر در این فیلم نقش افرینی می کنند.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته


با توجه به سابقه ذهنی که از امیر شهاب رضویان سراغ داریم؛ او کارگردان سهل انگار و ساده سازی نیست و امیدوارانه می شود « یک دزدی عاشقانه» را تماشا کرد، کما اینکه پوستر های فیلم هم که تا امروز منتشر شده نشان از سلیقه متفاوت و ذوق  سازندگان دارد. تا اینجای کار که بازخورد ها کاملا متضاد بوده؛ عده ای فیلم را جذاب و در راستای تحکیم رفاقت می دانند با بازی عالی لادن مستوفی، عده ای دیگر کسل کننده و بی مزه و وقت تلف کن! 


کیوسک: نبات و نبات کوچولو دو نشریه متفاوت در حوزه نشریات کودک هستند، دلیل اول این که از لحاظ سنی دسته بندی دقیقی انجام داده اند و نکته دوم اینکه این دو مجله از همه ی ابزارهای سرگرمی ساز و سازنده فرهنگ برای عرضه نشریه استفاده کرده اند.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته


موسیقی، کاردستی، نقاشی، داستان و...ملغمه ای همگون که مخاطب کودک را جذب می کند و قدرت تاثیر گذاری منویات گردانندگان این دو مجله را بالا می برد، در ضمن نکته قبل اهمیتی که نبات و نبات کوچولو دارند این است که مجله را به شکلی ترتیب داده اند که برای والدین هم نکات پیشبردی فراوانی در جهت تربیت فرزندان دارد، همه ی این ها را که در کنار فرم شکیل و جذاب مجله بگذارید، تایید می کنید که با یک مجله کاملا حرفه ای و تخصصی در حوزه کودک طرفیم.


آلبوم: جدیدترین آلبوم «بابک جهانبخش» با نام «حالم خوبه» منتشر شد. 

این اثر 10 قطعه به نام‌های «حالم خوبه»، «تصمیم»، «تو رو دوست دارم»، «پاییز»، «جاذبه»، «شاید»، «خاص»، «هرگز»، «باید برم» و «می‌ترسم» دارد که آهنگسازی آن‌ها بر عهده بابک جهانبخش و بابک وزیری، پیام هوشمند.... بوده است. امیرحسین اویسی، آرون حسینی، انوشیروان تقوی از تنظیم‌کنندگان قطعات آلبوم «حالم خوبه» هستند. 

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته


ترانه‌های هشتمین آلبوم بابک جهانبخش را امیرمسعود میردامادی، حامد صوفی‌پور، علی استیری و البته بابک جهانبخش سروده اند، به هر حال بابک جهانبخش علاقه مندان خاص خودش را دارد و به خصوص با اجراهایی که در کیفبیت بالایی عرضه می کند روز به روز بر طرفدارنش اضافه می شود، سبکی که نوعی خواهش عاشقانه در آن مستتر است و به مذاق نسل های امروزی شنونده موسیقی پاپ خوش می آید، باید شنید آلبوم جدید جهانبخش را آیا او موفق  شده تنوع ایجاد کند؟ یا همچنان بر همان مدار سابق است.


کتاب: «جاودانگی» اثر میلان کوندرا رمانی است در 45 صفحه ، داستانی که علاوه بر جذابیت خوانش سرشار از لایه های متععد هستی شناسانه  و کند و کاو در ماهیت بسیاری از مضامین در گیرکننده زندگی انسان است، در حقیقت آثار کوندرا در یک ظاهر ساده کلی مفاهیم به ذهن وارد می کند و حس تحلیل می دهد، جالب این که با خواندن آثارش هم حس تحلیل و ریز بینی پیدا می کنید و هم پاسخ برخی پرسش های ذهنی را می یابید و توامان از لذت خوانش یک متن آهنگین ادبی لذت می برید، از همین روست که خواندن آثار او پشیمانی ندارد.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته


بریده از رمان: «صورت نه مبین شخصیت است  و نه روح و نه آنچه که ما "خود" می نامیمش. صورت فقط شماره سری نمونه است»

بریده ای دیگر:«تنهایی؛ غیبت شیرین نگاه ها، نگاه ها مثل بارهایی بودند که او را بر زمین می دوختند، مثل بوسه هایی که توانش را می مکیدند؛ نگاه ها سوزن هایی بودند که روی صورتش چین می انداختند»


پیشنهاد ویژه: این روزها در فرهنگسرای اندیشه بزم فیلمنامه خوانی فیلم های ماندگار سینمای ایران برگزار می شود به نفع بانوان کم بضاعت سینما و تئاتر، فیلم های نظیر: اجاره نشین ها در روزهای گذشته با حضور ستارگان سینما بازخوانی شده، شنبه هم فیلم «سگ کشی» اثر بهرام بیضایی فیلمنامه خوانی می شود، با حضورجمعی از هنرپیشگان سینما، تجربه جالبی است علاوه بر این که خیرخواهانه هم هست.

پیشنهادهای فرهنگی آخر هفته
منبع:برترين ها
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید