Performancing Metrics

تغییر نام مدارس خیرساز اردبیل پذیرفته نیست | اتاق خبر
کد خبر: 342314
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395 - 14:08
سرپرست نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تغییر نام مدارس خیر ساز پذیرفته نیست و این موضوع به ندانم‌کاری مسئولان در سال‌های گذشته برمی‌گردد.

به گزارش اتاق خبر، دولت لطفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاورد مطلوب برگزاری ۱۸ امین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، خیرین مدرسه‌ساز را بازوی یاریگر نوسازی مدارس در توسعه فضاهای آموزشی دانست.

وی با تأکید به همکاری ۱۶۰ خیر حقیقی و حقوقی با نوسازی مدارس و آموزش‌وپرورش استان متذکر شد: رعایت خال خیرین و نام‌گذاری مدرسه به نام خود خیر حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.

سرپرست نوسازی و تجهیز مدارس استان در خصوص گله‌مندی خیرین از تغییر نام مدرسه‌ای که ساخته‌اند، اضافه کرد: به منظور جلوگیری از این مهم تمامی مدارس استان شناسنامه‌دار شده است تا امکان تغییر نام ملغی شود.

به گفته لطفی حتی اطلاعات مکانی مدرسه در جستجوی گوگل درج می‌شود تا فردی که علاقه مند است بتواند تصاویر مدرسه احداث شده را نیز مشاهده کند.

وی با تأکید به اینکه تغییر نام در برخی مناطق انجام شده بود و در ادامه گله‌مندی خیرین را به همراه داشت، اضافه کرد: ما به هیچ عنوان موافق این طرح نیستیم و توصیه شده هر مدرسه خیر ساز به نام خیر خود نام‌گذاری شود.

منبع: مهر

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید