Performancing Metrics

منزلت و هویت معلم باید درکنار معیشت تقویت شود | اتاق خبر
کد خبر: 342500
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395 - 23:21
فانی:
16 مرکز رفاهی و درمانی فرهنگیان در 13 استان کشور عصر امروز به طور همزمان توسط وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش اتاق خبر، محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم بااشاره به آغاز تجهیز، توسعه و احداث این مراکز از سال 94 گفت: این 16 مرکز در 13 استان کشور بدون اتکا به منابع و بودجه عمومی دولت و از محل سایر منابع و درآمدهای اختصاصی ادارات کل آماده شده اند.

وی ادامه داد: مرکز بیماران صعب العلاج تبریز، مرکز آموزشی رفاهی نقده در آذربایجان غربی، مرکز آموزشی رفاهی رویین و نادر آباد خراسان شمالی، مرکز آموزشی رفاهی شاهرود، مرکز رفاهی چابهار و زاهدان و مرکز درمانی زاهدان، مرکز دندانپزشکی توحید تهران، مرکز آموزشی رفاهی ممسنی، مرکز درمانی قزوین، مرکز آموزشی رفاهی قم، مرکز اسکان بیماران صعب العلاج کرمان، مرکز اسکان بیماران صعب العلاج کرمانشاه، مرکز آموزشی رفاهی کلاردشت مازندران و مرکز آموزشی رفاهی قشم از این جمله هستند.

فانی وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم با بیان اینکه منزلت معلم چیزی نیست که با شعار با آن برخورد کنیم، اظهار کرد: باید در عمل تلاش کنیم تا منزلت و هویت معلم در کنار معیشت او تقویت شود.

وی ادامه داد: افتتاح 16 مرکز رفاهی و درمانی برای فرهنگیان در 14 استان کشور گامی هر چند کوچک به منظور تقویت منزلت و هویت معلمین است. امیدواریم آموزش و پرورش بتواند در ادامه این فعالیت در راستای ارتقای رفاه فرهنگیان چه در امر اسکان و چه اقامت در مراکز در حین سفر گام‌های بلندتری بردارد.

فانی اضافه کرد: کلیه پروژه هایی که امروز به بهره‌برداری رسید از محل صرفه‌جویی در منابع و درآمدهای اختصاصی وزارت کل تامین شده بود.

منبع: ایسنا

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید