Performancing Metrics

کفران نعمت است که وقت را صرف جدال‌های بلاوجه کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 342780
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1395 - 00:52
رسالت از قول علی لاریجانی:
روزنامه رسالت در شماره یکشنبه 26 اردیبهشت به سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه نمایشگاه کتاب اشاره کرد و به نقل از وی نوشت:

اتاق خبر - باید برای پیشرفت کشور همگرا بود و تلاش کرد و کاستی‌های یکدیگر را جبران کنیم تا ایران آباد شود. امکانات زیادی داریم و کفران نعمت است که وقت را صرف جدال‌های بلاوجه کنیم، کشور باید همگرا شود.

این روزنامه تیتر نخست را به عنوان روحانیون وارد عرصه مقابله با تفکرات انحرافی شوند، اختصاص داد و آورد: حضرت آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار جمعی از مدیران، مدرسان و طلاب حوزه‌ های علمیه تهران مفهوم هدایت دینی را «تبیین اندیشه‌ های ناب اسلامی» خواندند و با اشاره به تأثیر فضای مجازی در افزایش شبهات دینی و وجود انگیزه‌ های سیاسی برای تزریق افکار منحرف و غلط در ذهن جوانان تأکید کردند: این میدان، میدان واقعی جنگ است و روحانیون و طلاب باید مسلح و آماده وارد عرصه مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی شوند.
روزنامه رسالت با انتخاب عنوان خروش مردم فلسطین در روز نکبت، می نویسد: کمیته عالی پیگیری فعالیت های عرب ‌های ساکن فلسطین اشغالی خواستار مشارکت گسترده در فعالیت های گرامیداشت یاد و خاطره فاجعه اشغال فلسطین شده بود که با شعار «روز استقلال آنها، روز فاجعه ماست» برگزار می ‌شود. فلسطینی ‌ها در سالروز فاجعه اشغال فلسطین (15 مه) موسوم به روز نکبت، با برگزاری راهپیمایی‌ های حق بازگشت بر این مسئله تاکید می ‌کنند که هیچ گزینه ‌ای نمی ‌تواند جایگزین این حق شود و آنها هرگز از حق بازگشت خود به شهر و دیارشان چشم پوشی نخواهند کرد.
این روزنامه با اشاره به عنوان سفرا در راستای بهبود شرایط معیشتی مردم متمرکز شوند، نوشت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در افتتاحیه سمینار رؤسای نمایندگی ‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با عنوان «برجام و اقتصاد مقاومتی، فرصت‌ ها و ظرفیت ‌ها» اظهار داشت: ما امروز جمع شده‌ ایم تا تمامی فرصت ‌ها و ظرفیت ‌های جدید برای بهره‌ برداری از برجام در سایه اقتصاد مقاومتی را مورد تبادل نظر قرار دهیم. در شرایط جدید همه تلاش‌ های سفرا باید در راستای پیشبرد توسعه اقتصادی کشور و بهبود شرایط معیشتی مردم متمرکز شود تا مردم در عمل، آثار و نتایج برجام را احساس کنند.
دشمن در رویای اره‌ کردن موشک ‌های ماست، عنوان دیگر روزنامه رسالت محسوب می شود، در این مطلب می خوانیم: سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سناریوی فشار و تهدید آمریکایی ‌ها در قبال توانمندی موشکی ایران بیان داشت: الان می گویند راجع به مسائل موشکی حرف نزنید، اگر تستی و رزمایشی انجام دادید به زبان نیاورید، اگر ما این را پذیرفتیم آنها یک قدم جلو می ‌آیند و می‌ گویند فعلاً انجام ندهید، در منطقه خلیج فارس هم این کار را نکنید، سپس می ‌گویند شما برد 2000 کیلومتر موشک ‌هایتان را برای چه می‌ خواهید. سردار حاجی زاده در ادامه گفت: بعد هم می ‌گویند بیاییم ببینیم موشک‌ های شما واقعاً قادر به حمل کلاهک هسته ‌ای است یا خیر؟ مشخصاتش را به ما بدهید. بعد هم می ‌گویند ما باید دوربین بگذاریم و در آخر هم می ‌گویند یا باید ارّه بگذارید و ببرید!
این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «موسی الرضا ثروتی: نقدینگی دو برابر شد چرخ اقتصاد راه نیفتاد»، «رئیس اتاق تهران: بخش عمده پیش‌ بینی رشد اقتصادی، نفتی است»، منتظرالمهدی: دستگیری کلاهبردار 27 میلیارد تومانی» و «انهدام10 باند جعل مدارک پایان خدمت و معافیت» را منتشر کرد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید