Performancing Metrics

مجلس دهم نگذارد فاجعه منا فراموش شود | اتاق خبر
کد خبر: 343154
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 02:00
آصفری در تذکر شفاهی:
دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس دهم نگذارد فاجعه منا فراموش شود و بی حرمتی آل سعود به زائران خانه خدا از یاد برود.

اتاق خبر - محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی به مسئولان، با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی تر پرونده فاجعه منا، اظهارداشت: مجلس دهم نگذارد فاجعه منا فراموش شود و این بی حرمتی عربستان سعودی به زائران خانه خدا از یادها برود.

وی ادامه داد: اجازه ندهند که دولت استکباری آمریکا با اموال ملت ایران بازی کند و پول های ما را به نفع خودش بلوکه کند.

آصفری در ادامه با بیان اینکه اشتغال و بیکاری به یکی از دغدغه های جدی مردم تبدیل شده است، ادامه داد: سود بانکی نیز صدای مردم و مراجع را درآورده است و بانکها نیز پاسخگو نیستند.

وی ادامه داد: سرمایه های مردم در موسساتی مانند میزان و ثامن الحجج (ع) از بین رفته است و ۴ سال است که صدای نمایندگان مجلس به جایی نمی رسد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین به وضعیت نابسامان حوزه تولید اشاره کرد و افزود: شهرک های صنعتی به شهر ارواح تبدیل شده اند در حالی که قرار بود در پسابرجام گشایش ایجاد شود اما اتفاقی نیفتاده است.

آصفری با بیان اینکه گروهی از مردم با حقوق یک میلیون و ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزار تومانی باید خانواده خود را اداره کنند، گفت: مجلس آینده جلوی این بی عدالتی ها را بگیرد که در چنین شرایطی، عده ای با حقوق های چند ده میلیون تومانی و با خودرو و امکانات دولتی زندگی می کنند.

مهر

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید