Performancing Metrics

آرزوی تمرین با «حسن رنگرز» را داشتم | اتاق خبر
کد خبر: 343279
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 10:45
دارنده مدال برنز جهان:
عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: یکی از آرزوهای همیشگی من در دوران نوجوانی و جوانی، تمرین کردن و یا دیدن «حسن رنگرز» از نزدیک بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، افشین بیابانگرد در پاسخ به این سئوال که به چه دلیل زمانی از تمرین خود را به کشتی گرفتن با نوجوانان حاضر در سالن تختی اختصاص دادی، یادآور شد: کسانیکه به این سالن آمدند و از نزدیک تماشاگر تمرینات ما هستند قابل احترامند به خصوص نوجوانان حاضر در سالن.

وی ادامه داد: در نوجوانی آرزو داشتم که برای یکبار هم که شده از نزدیک تمرین بزرگانی همچون حسن رنگرز را ببینم و یا اینکه بتوانم با او تمرین کنم.

دارنده مدال جهانی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه باید نوجوانان را برای حضور در سالن های کشتی تشویق کرد، گفت: منکه یک عضو کوچک هستم اما بهترین راه برای حضور نوجوانان در سالن های کشتی تشویق آنها و بها دادن به این مشتاقان است.

بیابانگرد افزود: نوجوانان بسیار با استعدادی در استان فارس و شهر شیراز هستند که با توجه به مربیان بسیار خوب این شهر و داشتن بزرگان کشتی جهان در آینده نام این نوجوانان را زیاد خواهیم شنید.

وی در خصوص بازی های جهانی شیراز نیز تاکید کرد: تنها برای کسب مقام اول جهان به این مسابقات امدیم و آن را به مردم شیراز هدیه می کنیم زیرا با میهمانان نوازی خود خستگی چندین ماه تمرین را از کشتی گیران دور کردند.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشور ادامه داد: با تمام توان برای کسب مدال در المپیک تلاش می کنیم و به طور حتم با دستان پر به کشور بازخواهیم گشت.

مسابقات جهانی کشتی فرنگی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت در شیراز برگزار می شود.

انتهای یپام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید