Performancing Metrics

باید به سمت آزاد‌سازی قیمت بلیت حرکت کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 343445
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 21:49
مدیر عامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بهبود اوضاع ناوگان ریلی این شرکت از نهایی شدن کار بر روی 500 واگن نو و واگن دسته دوم نوسازی شده در آینده نزدیک خبر داد.

اتاق خبر: سید حسن موسوی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه تصریح کرد: با توجه به این‌که در طول دو سال گذشته اقدامات مثبتی جهت افزایش توجه‌ها به حمل‌ونقل ریلی صورت گرفته و در این راستا برگزاری نمایشگاه و همایش ریلی با یکدیگر تجمیع شده‌اند در طول دو سال گذشته اقدامات مثبتی در این ایام رقم خورده که می‌توان در سال جاری و با توجه به اجرایی‌شدن برجام تاثیرات مثبت بزرگی را به آن مشاهده کرد.

وی به حضور شرکت‌های صاحب‌نامی مانند زیمنس و بمباردیه در نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت: حضور این شرکت‌ها و البته حضور پرتعداد سرمایه‌گذاران داخلی در این نمایشگاه به خوبی نشان از آن دارد که این برنامه طلیعه‌ای برای توسعه حمل‌ونقلی است و به این ترتیب به نظر می‌رسد ایده رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی برای توسعه این مسیر جدی گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا درباره‌ی آخرین وضعیت ناوگان این شرکت نیز اظهار کرد: بسیاری از اقدامات مدنظر ما در طول ماه‌های گذشته انجام گرفته و ما انتظار داریم بودجه تصویب شده از سوی هیات مدیره شرکت رجا که اجازه خرید 500 واگن نوساز و 200 واگن دسته دوم را می‌دهد اجرایی شود تا میانگین سن ناوگان شرکت که در حال حاضر 33 ساله است کاهش یابد.

موسوی‌نژاد در پاسخ  درباره‌ی داخلی و یا خارجی بودن واگن‌های جدید این شرکت نیز توضیح داد: در حال حاضر در شرکت فقط بودجه کار تصویب شده و ما باید باقی مراحل را از طریق مذاکرات با شرکت‌های واگن‌ساز حل بکنیم. قطعا وقتی صحبت از این تعداد واگن جدید است باید بخشی از این نیاز را از طریق شرکت های خارجی رفع کنیم.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید