Performancing Metrics

برگزاری همایش مربیان والیبال بانوان با حضور پروفسور احرابی‌فرد | اتاق خبر
کد خبر: 343643
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 08:43
همایش مربیان والیبال بانوان با حضور پیشکسوت والیبال برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، همایش مربیان والیبال استان تهران عصر امروز با حضور پروفسور ایرج احرابی فرد مربی قرن والیبال آمریکا برگزار شد. در این همایش که با سخنرانی احرابی فرد همراه بود، نکاتی از علم روز والیبال را به مربیان بانوان آموزش داد.

گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و میرزاآقابیگ معاون مدیرکل، زهره میرسپاسی نایب رییس بانوان فدراسیون و همچنین رییس و نایب رییس بانوان استان تهران در این همایش شرکت کردند.

نحوه آموزش بانوان والیبالیست، آشنایی با علم روز تمرین، تاثیر فعالیت‌های فکری از جمله مسائلی بود که احرابی فرد در این مراسم به مربیان والیبال بانوان آموزش داد. او همچنین در صحبت‌های خود از توانایی بالای بانوان والیبالیست برای پیشرفت سخن گفت و اعلام کرد: با کمی توجه و در اختیار گذاشتن امکانات برای بانوان، آن‌ها می‌توانند خیلی خوب پیشرفت کنند چرا که توانایی و قدرت لازم را برای این کار دارند.

در این مراسم ناصر میرفخرایی دیگر پیشکسوت والیبال ایران نیز حضور داشت.

از سوابق ورزشی ایرج احرابی فرد می‌توان به سرمربی گری تیم ملی والیبال بانوان آمریکا در سال 2001، دریافت جایزه دانشمند ورزش والیبال آمریکا در سال 2000 و همچنین عضویت در تالار مشاهیر والیبال آمریکا و FIVB در سال 2003 اشاره کرد.

در این مراسم از این پیشکسوت والیبال نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید