Performancing Metrics

جابجایی برخی فرماندهان استانی | اتاق خبر
کد خبر: 343725
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 12:40
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: استرداد کلاهبرداران اقتصادی که از کشور خارج می شوند، با هماهنگی قضایی در دست پیگیری است.

به گزارش اتاق خبر، حسین اشتری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل تصریح کرد: در حوزه اقتصادی کسانی هستند که کلاهبرداری کرده و از کشور خارج می شوند؛ با هماهنگی قضایی پیگیر استرداد این افراد هستیم.

وی در خصوص پرونده خاوری افزود: اقدامات اولیه صورت گرفته و در صورتی که دولت مربوطه همکاری کند، آمادگی داریم وی را به کشور برگردانیم و تحویل مقامات قضایی بدهیم.

اشتری در خصوص تداوم فعالیت های گشت های امنیتی، اخلاقی و اجتماعی اضافه کرد: گشت زنی امنیتی اخلاقی و اجتماعی طبق روال انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت کشفیات مواد مخدر در سطح کشور گفت: کشفیات مواد مخدر با ۱۵ درصد افزایش همراه است و با پیشرفت اطلاعاتی، انتظار می رود همچنان افزایش داشته باشد.

وی با تاکید به تلاش نیروی انتظامی برای ممانعت از ورود قاچاق از مبادی ورودی کشور توضیح داد: در هر صورت، پلیس برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان، کیف‌قاپان و کسانی که ناهنجاری اجتماعی ایجاد می کنند، هر چند تعداد زیادی ندارند، مطابق قانون در دستور کار قرار داده است.

اشتری خواستار همکاری اقشار مختلف مردمی با پلیس شد و تاکید کرد: در صورتی که مردم هرگونه نابهنجاری را از طریق پیامک در اختیار ما قرار دهند و انعکاس دهند، پلیس آمادگی برخورد با مسائل انعکاس یافته را دارد.

وی هدف از حضور خود در استان اردبیل را دیدار با مسئولان و علما عنوان کرد و افزود: علاوه بر این تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید استان انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در استان هایی که احکام فرماندهان به اتمام رسیده، جابجایی ها در این فصل انجام خواهد شد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید