Performancing Metrics

فینال ریاست مجلس برگزارشد | اتاق خبر
کد خبر: 343745
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 14:32
جزئیات جلسه حزب اعتدال بامنتخبان دهم
نامزد فهرست امید در انتخابات مجلس ضمن تشریح جزئیات جلسه حزب اعتدال و توسعه گفت: در جلسه حزب اعتدال فینال انتخابات ریاست مجلس برگزار شد.

اتاق خبر - غلامعلی جعفرزاده در خصوص جلسه شب گذشته حزب اعتدال و توسعه، گفت: همایش حزب برای تلطیف قلوب و وفاق و همدلی بین منتخبان بود.

منتخب مردم رشت در مجلس ادامه داد: این جلسه با این هدف تشکیل شد که منتخبان مجلس دهم انتخابات هیئت رئیسه را مدلسازی با انتخابات بومی و فرقه ای و محلی خود در رقابت های مجلس نکنند و بدانند این انتخابات، انتخاب بین دو عالم از سوی عاقلان است و پس از پایان آن باید دو فراکسیون در راستای حل مشکلات مردم عمل کنند.

وی تاکید کرد: نباید رقابت های دو فراکسیون برای ۴ سال ادامه یابد. عضو فراکسیون رهروان مجلس با انتقاد از برخی دیدگاه ها که رقابت ریاست مجلس را بسیار جدی و با خط کشی های دقیق تحلیل می کنند، گفت: باید انتخابات ریاست مجلس در حالی که جدی است برادرانه باشد. در انتخابات مجلس دو برادر با هم کشتی می گیرند.

وی در تشریح این جلسه گفت: از سوی نمایندگان آقای علی نوبخت و سبحانی فر سخنرانی کردند و مطالبات مردم و نمایندگان را مطرح کردند.

نامزد فهرست امید در انتخابات مجلس ادامه داد: از سوی حزب اعتدال و توسعه نیز آقای بانک، واعظی وزیر ارتباطات و نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سخنرانی کردند.

عضو فراکسیون رهروان اظهارداشت: پس از آن آقای لاریجانی و عارف به بیان نظرات شان پرداختند.

توصیه حزب اعتدال توسعه برای توافق بر سر ریاست مجلس

جعفرزاده اظهارداشت: سخنرانی آقای بانک، نوبخت و واعظی بیشتر نصیحت گونه بود و به نوعی در سخنرانی خود خواستار توافق بر سر ریاست مجلس بودند که رایزنی ها پشت پرده انجام شده و اگر فردی پشت پرده انتخاب شد، به صحن معرفی شده و از سوی نمایندگان انتخاب شود.

وی با بیان اینکه منتخبان در خصوص ریاست مجلس به تصمیم رسیده اند، گفت: البته به خاطر نزدیکی حزب اعتدال و توسعه به دولت، در سخنرانی خود در خصوص نامزدهای ریاست مجلس سمت و سوی خاصی را اعلام نکرده اند.

نماینده رشت اظهارداشت: آقای عارف و لاریجانی نیز در سخنرانی های خود دیدگاه هایشان را راجع به مجلس مطرح کردند.

وی ادامه داد: لاریجانی در سخنرانی بسیار خوبی که داشت ریشه های مشکلات دولت و مجلس را بررسی کرده و وظایف هر کدام از اینها برای کاهش مشکلات را تشریح کرد.

شب طلایی لاریجانی در حزب اعتدال و توسعه/فینال انتخابات ریاست مجلس برگزار شد

نامزد فهرست امید در انتخابات مجلس با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ منتخب در جلسه حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: دیشب، شب طلایی برای لاریجانی بود و لاریجانی خوب درخشید. می توان گفت پس از سخنرانی عارف و لاریجانی، اکثریت نمایندگان حاضر در مجلس برای ریاست لاریجانی در مجلس دهم اجماع کردند. دیشب شب فینال انتخابات ریاست مجلس بود و فینال صحن علنی مجلس نمایشی است.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی در ابتدای سخنرانی گفت ما از این نامزدبازی ها خسته شده ایم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: دیشب کار انتخاب ریاست مجلس به پایان رسید و یکی از وزرا به من گفت امشب ۵۰ تا ۶۰ رای به آرای لاریجانی برای ریاست مجلس اضافه شد.

به گزارش مهر، روز گذشته جلسه ای با عنوان همایش مجلس اخلاق مدار و ولایت مدار با حضور اصولگرایان و مستقلان و همایش فراکسیون امید نیز تشکیل شده بود اما به نظر می رسد همایش حزب اعتدال و توسعه نقش تعیین کننده برای انتخاب ریاست مجلس داشت.

مهر

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید