Performancing Metrics

ادامه تمرینات تیم ملی در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 343997
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1395 - 07:03
رقابتهای والیبال انتخابی المپیک؛
تیم ملی والیبال ایران پس از دو روز استراحت تمرینات آماده سازی خود را از امروز در تهران پی گرفت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و لیگ جهانی والیبال آماده می کند. اعضای تیم ملی والیبال ایران یکشنبه شب هفته از فرانسه به تهران بازگشتند و روزهای دوشنبه و سه شنبه را به استراحت پرداختند تا تمرینات خود را از امروز چهارشنبه در تهران پی بگیرند.

آرمین تشکری، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، سعید معروف، عادل غلامی، امیر غفور، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، حمزه زرینی، علیرضا مباشری، محمد جواد معنوی نژاد، مصطفی شریفات و مهدی مهدوی ۱۴ بازیکنی بودند که در این تمرین حضور داشتند.

فرهاد قانمی و شهرام محمودی نیز زیر نظر سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی تمرینات تخصصی آسیب خود را پیگیری کردند.

تیم ملی والیبال ایران روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه تهران را به مقصد توکیو ترک می کند تا یک هفته قبل از شروع مسابقات انتخابی المپیک در این شهر اردوی خود را برگزار کند. دیدار تدارکاتی با تیم های چین (دوم خرداد) و لهستان (پنجم خرداد) نیز از دیگر برنامه های تیم ملی در اردوی توکیو خواهد بود.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید