Performancing Metrics

شکست یک نیمه ای ذوب آهن مقابل العین | اتاق خبر
کد خبر: 344013
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 21:13
ذوب آهن ایران در نیمه نخست مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل مغلوب العین امارات شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در آخرین بازی از مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن ایران از ساعت 20:10 در دوبی مهمان العین امارات بود. این بازی در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر العین به پایان رسید.

برای العین در دقیقه 9 داگلاس سانتوس روی پاس اسماعیل احمد گلزنی کرد. همچنین هادی محمدی در دقیقه 11 با کارت زرد داور جریمه شد.

در حالی که بازی از ابتدا با آرامش دو تیم در میدان ادامه داشت، العین توانست روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر داگلاس گل نخست را به ثمر برساند. پس از گل دو تیم به بازی آرام خود ادامه دادند اما توپ و میدان در بیشتر دقایق در دست یاران گل‌محمدی بود.

در حدود دقایق 30 تا 40 ذوب آهن موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه این تیم اماراتی خلق کرد که هیچ کدام راهی به دروازه خالد عیسی نیافت تا در دقیقه 38 العین توسط آسپریلا حمله خطرناکی را از سمت چپ زمین ذوب آهن آغاز کند. آسپریلا توپ خود را به داخل محوطه هجده قدم ارسال کرد اما شوت فنی و دقیق محمد عبدالرحمان با برخورد به دیرک افقی دروازه در آغوش ظاهری قرار گرفت. این بازی در پایان نیمه نخست با یک گل به سود العین تمام شد.

برای ذوب آهن در این دیدار رشید مظاهری، علی حمام، هادی محمدی، وحید محمدزاده، هاشم بیک‌زاده، محمدرضا عباسیف قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور،احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و کاوه رضایی به سرمربی‌گری یحیی گل‌محمدی به میدان رفتند.

برای العین نیز خالد عیسی، احمد اسماعیل، مهند سالم، محمد احمد غریب، محمد فیض، فیلیپه باستوس، عمر عبدالرحمان، محمد الراقی، لی میونگ جو، دانیلو آسپریلا و داگلاس سانتوس به سرمربیگری زلاتکو دالیچ به در میدان قرار گرفتند.

روز گذشته تراکتورسازی در امارات با حساب چهار بر یک مقابل النصر شکست خورده بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید