Performancing Metrics

۲۵۰۰ نیرو در بخش تولید فرآورده های غذایی قدس فعالیت می کنند | اتاق خبر
کد خبر: 344107
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1395 - 16:11
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان قدس این شهرستان گفت:بر اساس ارزیابی های انجام شده، قریب به دو هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای تولیدی فرآورده های غذایی این شهرستان فعالیت می کنند.

اتاق خبر: حسن عقبایی با اشاره به ظرفیت های بالقوه صنعتی و تولیدی در شهرستان قدس اظهار داشت:یکی از توانمندی های موجود در این حوزه به تولید محصولات و فرآورده های غذایی باز می گردد که علاوه بر تولیدات کیفی، استاندارد و مطلوب، اشتغالزایی قابل توجهی نیز ایجاد کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان قدس افزود:بر اساس ارزیابی های انجام شده، قریب به دو هزار و ۵۰۰ نیرو در سه واحد تولیدی فعالیت می کنند که از منظر ایجاد فرصت شغلی، بسیار حائز اهمیت محسوب می شود.

عقبایی گفت:یکی از دغدغه های جدی ما در این شهرستان به مشکلات موجود میان شهرداری و دو شهرک صنعتی این منطقه باز می گردد که با پیگیری فرماندار در حال مرتفع شدن است.

وی افزود:در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده، این شهرستان در غرب استان تهران به عنوان محدوده ای مستعد در حوزه تولید فعالانه عمل می کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قدس عنوان کرد:تولید، یکی از پایه های اساسی حصول اهداف مورد نظر در عرصه اقتصاد مقاومتی است و با اتخاذ تدابیر صحیح و هوشمندانه و تقویت هر چه بیشتر ظرفیت های تولیدی می توان به توفیقات شایسته و سازنده ای در این حوزه نائل شد.

عقبایی یادآور شد:با عنایت به همسویی وهم افزایی که میان دستگاه های فعال در شهرستان قدس وجود دارد، افق بسیار درخشان تری برای شهرستان نه چندان بزرگ اما بسیار پرجمعیت قدس پیش بینی می شود و ما نیز به نوبه خود و در حد توان از هیچ اقدام سازنده ای برای شکوفایی مضاعف این شهرستان دریغ نخواهیم کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید