Performancing Metrics

بارسلونا شانس اصلی قهرمانی در کوپا دل‌ری است | اتاق خبر
کد خبر: 344381
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 03:43
ژاوی:
ستاره سابق بارسلونا این تیم را شانس نخست قهرمانی در کوپا دل ری و برتری برابر سویا می‌داند.

ستاره سابق بارسلونا این تیم را شانس نخست قهرمانی در کوپا دل ری و برتری برابر سویا می‌داند.

 

به گزارش اتاق خبر به نقل از ال موندو، بارسلونا بعد از قهرمانی در لالیگا امیدوار است بتواند دومین جام داخلی اسپانیا را نیز کسب کند و بتواند به قهرمانی در جام حذفی برسد. آنها به همین منظور باید برابر سویا به میدان بروند که با برتری 3 بر یک برابر لیورپول به قهرمانی در لیگ اروپا رسید تا دو تیم روحیه بالایی برای این دیدار داشته باشند.

 

ژاوی درباره این دیدار حساس گفت:‌ بارسلونا فوق العاده است. سویا در نیمه دوم بازی با لیورپول در فینال لیگ اروپا عالی بازی کرد و تیم برتر زمین بود. آنها تجربیات زیادی از فینال تورنمنت‌های مهم دارند و آنچه به آن دست یافته‌اند فوق‌العاده بوده است. اما بارسلونا بهترین تیم جهان است و امیدوارم بتوانند دومین جام داخلی را نیز در اسپانیا به نام خود ثبت کنند.

 

این بازیکن در ادامه گفت: شانس بارسلونا برای قهرمانی در جام حذفی بیشتر است ولی بازیکنان بارسا باید بدانند که برابر حریف آسانی بازی نخواهند کرد و دیداری سخت پیش رو دارند.

 

سویا که قهرمانی در لیگ اروپا را بدست آورده، جواز حضور در دیدار سوپرجام اروپا را نیز کسب کرده و در صورتی که بتواند به قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام اروپا برسد با 3 قهرمانی در این فصل رتبه نازل را در لالیگا جبران خواهد کرد. این تیم همچنین با قهرمانی در لیگ اروپا جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را نیز بدست آورد تا اسپانیا برای فصل بعد 5 تیم در این رقابت‌ها داشته باشد.

 منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید