Performancing Metrics

خودروی راهنمایی و رانندگی در بجنورد دچار سانحه شد | اتاق خبر
کد خبر: 344407
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 16:50
روز گذشته خودروی پراید با ماشین پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان طالقانی بجنورد برخورد کرد که سبب مصدومیت یکی از سرنشین خودروی پلیس شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از رئیس پلیس راهور خراسان شمالی اظهار داشت: خودروی راهنمایی و رانندگی که در حال انجام مأموریت بود به علت عدم رعایت حق تقدم خودروی پراید از فرعی به اصلی به خودروی راهنمایی و رانندگی برخورد می‌کند که این برخورد سبب می‌شود خودروی پلیس از مسیر خارج و به دو خودروی دیگر برخورد کند.

سرهنگ رحمان اسپیدکار افزود: در این تصادف علاوه بر خسارت دیدن خودروی راهنمایی و رانندگی دو خودروی پراید و وانت نیز دچار خسارت شدند.

وی تصریح کرد: متأسفانه طی این تصادف یکی از سرنشینان خودروی راهنمایی و رانندگی دچار مصدومیت شد که پس از مراحل درمان از بیمارستان مرخص شد.

رئیس پلیس راهور استان بابیان اینکه برابر مقررات قانون خودروهای امدادی و انتظامی در حین انجام مأموریت‌های ترافیکی، انتظامی، امنیتی و عملیات ویژه با روشن کردن چراغ گردان خود مأموریت خود را به مردم اعلام می‌کنند گفت: با توجه به اینکه خودروی راهنمایی و رانندگی در حال مأموریت بوده و خود را روشن گذاشته اما خودروی پراید توجه ای به آن نداشته که درنهایت منجر به این تصادف شد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید