Performancing Metrics

اندیشه مهدویت راهگشای سعادت و تعالی جامعه است | اتاق خبر
کد خبر: 344421
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 07:31
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اندیشه مهدویت راهگشای سعادت و تعالی جامعه اسلامی بوده و امروز جامعه اسلامی نیازمند بهره‌گیری از این فرهنگ و اندیشه گران‌قدر است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری عصر جمعه در سومین گردهمایی مدیران و روسای  ادارت تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران در اردوگاه قرآنی چاکسر محمودآباد ضمن عرض تبریک فرارسیدن ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار داشت: همه باید در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همت و تلاش کنیم.

وی در ادامه بیان این‌که ما به‌عنوان منتظران حضرت باید به سیره نورانی ایشان عمل کنیم، ادامه داد: بهره‌گیری از فرهنگ مهدویت، جامعه را از انحرافات مصون داشته و از خطرات و فتنه‌ها بازمی‌دارد که باید از آن استفاده کنیم.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه مازندران بابیان این‌که اندیشه مهدویت راهگشای سعادت و تعالی جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی نیازمند بهره‌گیری از این فرهنگ و اندیشه گران‌قدر است تا بتواند در مسیر ترویج دین مبین اسلام و اندیشه‌های والای آن گام بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران  تصریح کرد: از نکاتی که باید منتظران واقعی به آن واقف باشند، این است که در لفظ و همچنین در حقیقت منتظر امام زمان (عج) باشند و دعا کردن برای سلامتی و فرج ایشان یکی از راه‌هایی است که می‌توان به یاد ایشان بود.

حجت اسلام ناصرشکریان با اشاره به برنامه‌ریزی مدون و هدفمند دشمنان اسلام و مسلمانان بخصوص در سالهای اخیر خاطرنشان کرد: فرهنگ مهدویت و انتظار  امید به آینده متعالی را نوید می‌بخشد، ازاین‌رو دشمنان اسلام ازجمله استکبار جهانی، برای واردکردن ضربه به تشیع، همیشه درصدد هستند تا این دو فرهنگ را به چالش کشیده و شکست دهند و اسلام‌ستیزی در منطقه و جهان هم اصلی‌ترین برنامهٔ آن‌هاست که توسط ایادی آن‌ها یعنی گروه‌های تروریستی و تکفیری در منطقه در حال انجام است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان مهدویت و فرهنگ انتظار را در امتداد فرهنگ عاشورا دانست و تأکید کرد: دشمنان اسلام از گسترش فرهنگ مهدویت و عاشورا بسیار هراسان هستند زیرا این فرهنگ تمام وجودت آن‌ها را به چالش کشیده است و همین فرهنگ امروز تمام برنامه‌ریزی و امید  آن‌ها را در منطقه به  یاس و نامیدی مبدل کرده است و شهدای مدافع حرم هم از همین فرهنگ در منطقه حماسه‌آفرینی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان رسالت روحانیت در ترویج فرهنگ مهدویت را بسیار سنگین خواند و خاطرنشان کرد: روحانیت باید با بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغی، فرهنگ مهدویت را به شیوه‌ای مناسب و تأثیرگذار در جامعه تبیین و نهادینه کند و با توجه به معضلات و بحران‌های امروز منطقه و جهان اسلام و برنامه‌ریزی‌های دشمنان و مستکبرین عالم، ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت بهترین راه جلوگیری از هجمه‌های فرهنگی است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید