Performancing Metrics

مراکز استعدادیابی هندبال توسعه می‌یابد | اتاق خبر
کد خبر: 344426
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 07:47
رئیس فدراسیون هندبال ایران با اشاره به ارتقای هندبال کشور در سطح جهان، گفت: به منظور توسعه و بهبود وضعیت هندبال در کشور، مراکز استعدادیابی هندبال توسعه می‌یابد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، سید ابوالحسن مهدوی بعد از ظهر جمعه در مجمع سالانه هندبال استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای وضعیت بسیار خوبی در زمینه ورزشی است و در سال‌های اخیر نیز شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این استان هستیم.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب هندبال در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: مشکلاتی پیش روی ورزش هندبال در نقاط مختلف کشور وجود دارد که برنامه داریم تا زمینه توسعه هندبال در کشور را فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال ایران از رفع مشکلات هندبال در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: به منظور رفع مشکلات ورزشکاران و هیئت‌های استانی هندبال برنامه‌های مهمی داریم.

وی به وجود استعدادهای مناسب هندبال در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: برای آموزش مربیان و داوران برنامه‌های متعدد و مختلفی تدارک دیده شده است و در سطح استان‌ها برگزار می‌شود.

مهدوی از توسعه مراکز استعدادیابی هندبال در سطح کشور خبر داد و افزود: در استان بوشهر نیز باید مرکز استعدادیابی هندبال ایجاد شود تا شاهد شناسایی توانمندی‌های جوانان این استان باشیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به رده‌های پایه در هندبال، بیان کرد: جایگاه هندبال ایران در سطح جهان ارتقا یافته است و ایران دارای توانمندی بالایی برای کسب عناوین مناسب در سطح آسیا و جهان است.

احمد بهروزیان‌فر مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست از تلاش ویژه برای توسعه هندبال در استان بوشهر خبر داد و افزود: استعدادهای خوبی در استان وجود دارد که می‌تواند به ارتقای جایگاه استان در زمینه هندبال کمک کند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید