Performancing Metrics

نوکیا تعدیل بیش از ۱۰۰۰ نفر از نیروی کارش را تایید کرد | اتاق خبر
کد خبر: 344707
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1395 - 15:07
نوکیا اخبار منتشر شده در مورد تعدیل نیرو‌هایش را در کشور فنلاند تایید کرد. براساس اطلاعات ارائه شده، نوکیا که در نظر دارد تا دوباره وارد حوزه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند شود، درصدد اخراج حداقل ۱٫۰۳۲ نفر از نیروی‌های خود است.

اتاق خبر - نوکیا روز جمعه تایید کرد که در نظر دارد تا در کشور خود بخشی از نیرو‌هایش را که شامل بیش از ۱٫۰۳۲ نفر می‌شوند اخراج کند. تعدیل نیروی جدید نوکیا در ادامه‌ی برنامه‌های بازسازی است که نوکیا از ماه گذشته آغاز کرده و در نظر دارد تا سال ۲۰۱۸ میلادی انجام دهد. نوکیا در نظر دارد تا با اجرای برنامه‌های بازسازی خود که از ماه گذشته آغاز شده و تا دوسال آینده‌ی نیز ادامه خواهد داشت، هزینه‌های خود را که در اثر تصاحب آلکاتل-لوسنت به کمپانی تحمیل شده کاهش دهد. این کمپانی برای کاهش بیش از یک میلیارد دلار از هزینه‌های جاری خود برنامه‌‌ریزی کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده تعدیل نیروی اعلام شده توسط کمپانی در کارخانه‌های Espoo، Oulu و Tampere نوکیا در فنلاند انجام خواهد شد. نوکیا در حال حاضر بیش از ۱۰۴٫۰۰۰ کارمند در تمام جهان دارد که ۶٫۸۵۰ نفر از این افراد در فنلاند مشغول به کار هستند.

هرچند نوکیا در حوزه‌ی تولید تجهیزات مخابراتی در پی کاهش نیرو است، اما فنلاندی‌ها در حال ورود دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند هستند. نوکیا در سال ۲۰۱۴ میلادی کسب و کار تولید گوشی‌های خود را در اختیار مایکروسافت قرار داد که این موضوع پس از کاهش فروش و ضررهای مالی برای چند فصل متوالی اتفاق افتاد. نوکیا در روزهای اخیر نه تنها بصورت رسمی ورود به بازار گوشی‌های هوشمند را تایید کرده، بلکه فعالیت تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید را نیز هدف اصلی خود اعلام کرده است. نوکیا این بار کمپانی‌ جدیدی را برای فعالیت در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند شکل داده که HDM GLobal Oy نام دارد. این کمپانی با در اختیار داشتن گواهی‌های لازم برای استفاده از برند نوکیا و همچنین همکاری با فاکس‌کان، به تولید گوشی‌های هوشمندی خواهد پرداخت که بسیاری در انتظار عرضه‌ی آن به بازار هستند.

باید دید که آیا نوکیا دوباره قادر خواهد بود حضور موفقی در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند داشته باشد یا خیر؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

زومیت

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید