Performancing Metrics

کیفیت خودروهای داخلی بهبود می‌یابد | اتاق خبر
کد خبر: 344714
تاریخ انتشار: 2 خرداد 1395 - 18:07
دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران:
دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: با گشایش‌های ایجاد شده در دوره پسابرجام کیفیت خودروهای داخلی به تدریج بهبود خواهد یافت.

به گزارش اتاق خبر، ساسان قربانی  اظهار کرد: با اجرایی شدن برجام خودروسازان و قطعه‌سازان در جهت همکاری با شرکت‌های مطرح بین‌المللی حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه به تدریج واردات قطعات خودرویی از چین در حال کاهش است، خاطرنشان کرد: واردات قطعات از شرکت‌های معتبر اروپایی جایگزین قطعات چینی خواهد شد.

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: خودروسازان و قطعه‌سازان بر همکاری با شرکتهای صاحب نام بین‌المللی و اروپایی متمرکز شده‌اند که این موضوع انتقال تکنولوژی و رشد کیفیت را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به روند موجود مصرف‌کنندگان به تدریج از اواخر تابستان امسال شاهد بهبود کیفیت خودروهای داخلی و از بین رفتی مشکلات فعلی خواهند بود.

قربانی با بیان اینکه در کنار رشد کیفیت خودروهای تولیدی، کیفیت خدمات ارائه شده در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان نیز بهبود خواهد یافت، تصریح کرد: مهمترین شرط خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی برای همکاری با شرکتهای خارجی، سرمایه‌گذاری و انتقال تکنولوژی است که باعث رشد کیفیت محصولات تولیدی در کشور خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید