Performancing Metrics

آقای آذری باشگاه‌های ما مثل بارسلونا هستند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 345146
تاریخ انتشار: 4 خرداد 1395 - 08:54
بهروان:
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ انتقاداتی را متوجه سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، غلامرضا بهروان در گفت و گو با سایت سازمان لیگ در مورد انتقادهایی که در مورد برگزاری فینال جام حذفی در شهر خرمشهر می‌شود، گفت: برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر تصمیمی بود که اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ گرفتند. در هیات رئیسه افرادی نظیر مهدی تاج، امیر عابدینی، علی کاظمی، حاج جعفری حضور داشتند. من و ساکت هم در این جمع حضور داشتیم اما در کمال تعجب می بینیم که برخی از مدیران باشگاه ها کم لطفی می کنند و می گویند افرادی چنین تصمیمی گرفته اند که فهم فوتبالی ندارند. آیا افرادی که نام بردم فهم فوتبالی ندارند؟! این افراد استخوان خردکرده های فوتبال ما هستند. از نماینده مدیران باشگاه ها تا نماینده روسای هیات های فوتبال در این تصمیم نقش داشته اند.

وی اضافه کرد: متاسفانه آقای سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ورزشگاه خرمشهر را با کنایه با ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا مقایسه می کند سوال من این است آیا باشگاه های ما هم امکاناتی مثل باشگاه بارسلونا دارند؟

بهروان با اشاره به برگزاری فینال جام های حذفی در کشورهای اروپایی در یک ورزشگاه خاص، گفت: 165 سال است که فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود. فینال جام حذفی ایتالیا سال هاست در ورزشگاه المپیک رم و جام حذفی فرانسه در ورزشگاه استادوفرانس برگزار می شود. جام حذفی ما هم که به نام آزادسازی خرمشهر است مصوب شده که در شهر خرمشهر برگزار شود. اینکه برخی آقایان کم لطفی می کنند و می گویند فوتبال را به جنگ تحمیلی ودفاع مقدس ارتباط ندهید اما آیا مردم خرمشهر برای دفاع از آب و خاک این مرز و بوم شهید نشدند؟ آیا فوتبال، ورزش ما و حتی تماشاگران فوتبال که از مردم همین کشور بوده اند در آزادسازی خرمشهر نقش نداشته اند؟ ورزشگاه خرمشهر برای برگزاری فینال جام حذفی مناسب است. خود من در سال 95 سه بار از این ورزشگاه بازدید کرده ام. در سازمان لیگ کارگروهی برای برگزاری مناسب جام حذفی در خرمشهر برگزار شده است.

بهروان با اشاره به انتقاد از گرمی هوا در زمان برگزاری فینال جام حذفی گفت: باشگاه ذوب آهن در امارات که آب و هوایش شبیه به خرمشهر است به مصاف حریف اماراتی رفت. آیا اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه ذوب آهن را ملزم می کرد که در ورزشگاه خرمشهر به میدان برود اعتراضی داشت؟ ضمن اینکه شرایط برگزاری مسابقه فینال برای هر دو تیم استقلال و ذوب آهن یکسان است. حالا که سازمان لیگ در حرکتی ارزشی برای تجلیل از شهدای گرانقدر دفاع مقدس و دلاور مردان آزادسازی خرمشهر اقدام به برگزاری فینال در خرمشهر می کند چرا مدام اعتراض می کنند؟ در ضمن سازمان لیگ این مسابقه را در زیر نور و ساعت 21 شب برگزار می کنیم. شرایط برای برگزاری مسابقه فینال هم به طور کامل مهیاست و حتی تلویزیون های شهری برای تماشاگرانی که نتوانند به ورزشگاه بیایند در نظر گرفته شده است.

وی در پایان افزود: باشگاه ذوب آهن نسبت به هتل در آبادان هم انتقاد کرده در حالیکه فاصله آبادان تا خرمشهر فقط 5 کیلومتر است. در ضمن تیم صنعت نفت آبادان هم به لیگ برتر صعود کرده و این شهر امکانات لازم را برای تیم های لیگ برتری دارد. فینال جام حذفی را هم نمی توانستیم 10 خرداد ماه برگزار کنیم زیرا روز فیفا محسوب می‌شود. برنامه مسابقات را هم از ماه ها پیش به باشگاه ها داده بودیم و باشگاه ها به طور کتبی با این برنامه موافقت کرده اند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید