Performancing Metrics

مصدومیتم جدی نیست | اتاق خبر
کد خبر: 345542
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1395 - 08:32
رونالدو:
کریستیانو رونالدو به ارزیابی شرایط خود و تیمش قبل از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و عنوان کرد مصدومیتش جدی نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهاجم رئال مادرید پس از آسیب دیدگی در جلسه تمرینی رئال مادرید در حالی که عصبانی بود، تمرین تیمش را ترک کرد. با این حال او خیلیسریع به این موضوع واکنش نشان داد و نگرانی را از هواداران رئال دور کرد.

او درباره این موضوع گفت: مصدومیت من جزئی است و یکی دو روز دیگر به شرایط خوب خودم باز می گردم و شرایط خوبی برای همراهی رئال در دیدار نهایی خواهم داشت. در حال حاضر تلاش می کنم سخت تمرین کنم تا خودم را برای دیدار نهایی لیگ قهرمانان آماده کنم. امسال فصل پرفشاری داشتم و دقایق زیادی در ترکیب تیم به میدان رفتم و طبیعیاست که در اواخر فصل مشکلات عضلانی به وجود بیاید ولی مشکل من حاد نیست.

رونالدو ادامه داد: شکست در دیدار نهایی لیگ قهرمانان برای هر کدام از دو تیم ناکامی خواهد بود و رئال تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا به برتری در این بازی برسد. این بازی مرگ و زندگی برای ما است و باید به برتری برسیم. بازی خیلی مهمی در پیش داریم. بهترین راه در حال حاضر حفظ تمرکز و انجام تمرین است تا به بهترین شکل بتوانم برای این بازی آماده شویم و به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید