Performancing Metrics

این نهاد می‌تواند از بازوان قوی توسعه استان باشد | اتاق خبر
کد خبر: 345589
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1395 - 11:40
وقف‌چی در بازدید از جهاددانشگاهی زنجان:
نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس دهم ظهر امروز در بازدید از مجتمع آموزشی، فرهنگی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان زنجان گفت:‌ این نهاد انقلابی می‌تواند یکی از بازوهای قوی توسعه استان محسوب شود.

اتاق خبر: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس دهم ظهر امروز در بازدید از مجتمع آموزشی، فرهنگی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان زنجان گفت:‌ این نهاد انقلابی می‌تواند یکی از بازوهای قوی توسعه استان محسوب شود.

 

علی وقف‌چی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع آموزشی، فرهنگی و پژوهشی جهاددانشگاهی زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه علم مبنای همه تحولات رو به رشد جوامع بشری است که باید تلاش کنیم تا خود را هر چه بیشتر به این مقوله مجهز کنیم.

 وی با اشاره به قول نبی مکرم اسلام که فرمودند «یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت است»، تصریح کرد: قطعا پیام این فرموده رسول خدا (ص) نیز توجه به علم است و باید بتوانیم علم را با توجه به دین و فرموده‌های قرآن، کاربردی کنیم.

 

وقف‌چی با بیان اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند یکی از بازوهای فرهنگی کشور باشد، تاکید کرد: بسیاری از مجوعه‌ها در حوزه فرهنگی فعالیت دارند و در بیشتر موارد این مسئله موجب هرج و مرج در اجرای برنامه‌های فرهنگی شده است که باید تلاش شود اجرای برنامه‌های فرهنگی همسو بوده و بتوان به صورت متمرکز در این حوزه به خوبی فعالیت کرد.

 

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی در عرصه تولید علم نیز می‌تواند حضور موفقی داشته باشد، گفت:‌ در مباحث علمی دانشگاه‌ها باید متمرکز عمل کنند؛ زیرا در سال‌های اخیر شاهد خروجی بالای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در کشور بودیم و این در حالی است که باید اهتمام ویژه‌ای در تولید تکنولوژی، فن‌آوری و تجاری‌سازی دانش داشته باشیم تا بتوانیم هر‌چه بیشتر و بهتر در راستای تعالی جامعه گام برداریم.

 

وقف‌چی، اعتماد به توان نیروی جوان که جهاددانشگاهی در این عرصه ورود موفقی داشته است را یکی از راه‌های موفقیت عنوان و خاطرنشان کرد: ریسک‌پذیری یکی از مؤلفه‌‌های مهم در انجام امور و پذیرش مسئولیت است و با اعتماد به توان و دانش نیروی جوان در انجام امور و با تکیه بر تجربه بزرگترها می‌توان فعالیت‌های خوبی در مسیر توسعه کشور انجام داد.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید