Performancing Metrics

محمود عباس به قاهره می‌رود | اتاق خبر
کد خبر: 345928
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1395 - 12:25
نماینده دائم تشکیلات خودگردان فلسطین در اتحادیه عرب اعلام کرد که محمود عباس صبح روز جمعه در مسیر بازگشت از آفریقای جنوبی، راهی پایتخت مصر خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، جمال شوبکی، نماینده دائم تشکیلات خودگردان فلسطین در اتحادیه عرب هدف از این سفر محمود عباس به قاهره را شرکت در نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب عنوان کرد که قرار است روز شنبه در سطح وزرای خارجه کشورهای عضو برگزار شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاری وفا، شوبکی تصریح کرد که عباس در این نشست و در جریان نشست ویژه‌ای که درباره مساله فلسطین در حاشیه نشست وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان را در جریان آخرین تحولات فلسطین قرار خواهد داد.

وی افزود که عباس همچنین دیدارهای دیگری هم با مقامات مصری و عربی خواهد کرد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به دیدار وی با نبیل عربی، دبیر کل اتحادیه عرب اشاره کرد.

این در حالی است که به تازگی، برخی منابع از برقراری تماس‌ها و رایزنی‌هایی با هدف برگزاری دیداری سه‌جانبه میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس‌جمهوری مصر در قاهره خبر دادند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید