Performancing Metrics

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه | اتاق خبر
کد خبر: 345969
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1395 - 16:13
نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دو پایگاه وابسته به گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس را در نوار غزه مورد هدف قرار داد.

 

به گزارش اتاق خبر به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز، یک منبع امنیتی اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با پرتاب دو موشک، پایگاه الحشاشین وابسته به گردان‌های القسام در منطقه غرب رفح را مورد هدف قرار دادند. این حمله موجب موجب وقوع خساراتی در منطقه شد اما هیچ تلفاتی برجای نگذاشت.

این منبع افزود: جنگنده‌ رژیم صهیونیستی همچنین حمله دیگری به پایگاهی وابسته به القسام در منطقه غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه صورت داد اما هیچ گونه تلفاتی برجای نگذاشت.

به گفته شاهدان، حمله جنگنده‌های این رژیم به پایگاه نظامی القسام خسارات بسیاری را برجای گذاشت.

این منابع افزودند که پایگاه‌های نظامی وابسته به القسام برای جلوگیری از بمباران هوایی اسرائیل تخلیه شد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی سقوط خمپاره‌هایی در مزارع نزدیک به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه غلاف غزه شد.

 

به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که خمپاره‌ها به مزارع نزدیک به شهرک صهیونیست نشین "شعار هنیگیو" اصابت کرد اما هیچ زخمی برجای نگذاشت.

 

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از میان چهار موشک، سه موشک در مرزهای نوار غزه و یک موشک دیگر در شهرک صهیونیست نشین شعار هنیگیو سقوط کرد.

 

گروه تروریستی موسوم به "گردان‌ عمر حدید" وابسته به گروه تروریستی انصار بیت‌المقدس و داعش، مسئولیت پرتاب این موشک‌ها را برعهده گرفته است.

94105

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید