Performancing Metrics

دیدار معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی با رئیس‌جمهور چچن | اتاق خبر
کد خبر: 345989
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1395 - 17:47
معاون دبیر شورای عالی امنیت کشورمان که در هفتمین نشست بین المللی مقامات عالی رتبه امنیتی در چچن روسیه حضور یافته در حاشیه این نشست با رئیس جمهور چچن دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، بخش دیپلماسی عمومی سفارت کشورمان در مسکو اعلام کرد: در این دیدار رئیس جمهور چچن از گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران استقبال و ابراز امیدواری کرد که ظرفیتهای اقتصادی دو طرف هرچه بیشتر شناسایی و تدابیر لازم برای توسعه پیوندهای اقتصادی فیمابین اتخاذ شود.

رمضان قدیراف با اشاره به افزایش تعامل جمهوری چچن با سایر کشورها، وجود عوامل فرهنگی و دینی مشترک را زمینه ساز ارتقای مناسبات اقتصادی و فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران دانست.

رضا سیف اللهی معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران نیز با اظهار خوشحالی از برقراری ثبات و امنیت و نیز قرار گرفتن جمهوری چچن در مسیر توسعه و آبادانی، افزایش سطح همکاری های اقتصادی و فرهنگی دوجانبه را طبیعی و برای دو طرف مفید برشمرد و ضرورت تحرک جدی تر دوطرف در این خصوص را مورد تاکید قرار داد.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان اقدامات و فعالیت های رمضان قدیراف رئیس جمهور چچن در توسعه و ایجاد ثبات در منطقه چچن را مورد تحسین قرار داد و برگزاری نشست مهم بین المللی مقامات عالی رتبه امنیتی جهان در گروزنی مرکز چچن را نشانه اهمیت، امنیت و توسعه چچن دانست.

نشست بین المللی مقامات عالی رتبه امنیتی از 3 تا 5 خرداد با حضور نمایندگان 75 کشور جهان در "گروزنی" برگزار شد.

در این نشست مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص تروریسم منطقه ای و بین المللی تشریح شد.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید