Performancing Metrics

اسیر بی‌تجربگی خودمان شدیم | اتاق خبر
کد خبر: 346015
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 01:13
گل‌محمدی:
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران می گوید دلیل اصلی شکست تیمش برابر العین استفاده نکردن از موقعیت‌ها و نداشتن تمرکز کافی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران می گوید دلیل اصلی شکست تیمش برابر العین استفاده نکردن از موقعیت‌ها و نداشتن تمرکز کافی بوده است.

 

به گزارش اتاق خبر به نقل از  ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل العین گفت: ابتدا به العین تبریک می‌گویم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. ما در نیمه اول متاسفانه با دو مصدومیت مواجه شدیم و ناچار شدیم تعویض‌های زودهنگامی داشته باشیم. در مجموع شروع خوبی نداشتیم و روی غافلگیری گل خوردیم.

 

وی افزود: پس از دریافت گل اول فرصت‌هایی برای جبران داشتیم اما استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم دو سه موقعیت خیلی خوب داشتیم اما استفاده نکردیم و در ادامه به خاطر بی نظمی و نداشتن تمرکز روی ضربه ایستگاهی خودمان روی ضد حمله گل دوم را خوردیم.

 

گل محمدی ادامه داد: پس از گل دوم کارمان خیلی سخت شد. در ادامه حمله‌های بیشتری صورت دادیم اما در آن شرایط کار سخت بود و نمی شد دیگر کاری کرد. شرمنده هواداران هستیم که نتوانستیم خواسته آن‌ها را برآورده کنیم. باعث افتخار من است که در ورزشگاه پر از تماشاگر فولادشهر بازی کنیم.

 

گل محمدی خاطرنشان کرد: در جام حذفی تنها به روحیه مثبت نیاز داریم و باید این باخت را فراموش کنیم. از مدیریت کارخانه ذوب‌آهن، صادقی، هیات مدیره و سعید آذری که همه حمایت های لازم را برای ما انجام دادند تشکر می‌کنم.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره این که چرا ذوب آهن تمهیدات لازم را برای مهارکردن بازیکنی مانند عبدالرحمان نکرده بود گفت: آرایش تیم و ترکیب تیم همان ترکیب بازی اول بود اما عبدالرحمن بازیکن باکیفیتی است و با کوچکترین فضا کار خود را انجام می دهد. می‌توان گفت او نابغه فوتبال آسیاست و باعث افتخار است که آسیا چنین بازیکنانی را در خود دارد. تنها عبدالرحمان نبود که باید مهار می‌شد، آن‌ها 4-5 بازیکن زهردار و موثر در خط میانی داشتند که ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که جلوی آن‌ها را بگیریم.

 

سرمربی ذوب آهن افزود: در نیمه اول به بازیکنانم گفتم که اگر گل دوم را بخوریم برگرداندن نتیجه بسیار سخت است و با یک اشتباه در صحنه‌ای که ما می‌توانستیم به گل برسیم العین به گل رسید. تیم ذوب آهن با بازیکنان جوانی که به آسیا فرستاد احتیاج به بازی‌های بین المللی بیشتری دارد تا بتواند پخته‌تر شود.

 

وی با اشاره به اینکه "با قهرمانی در جام حذفی می‌خواهیم کار نیمه‌تمام‌مان را تمام کنیم"، گفت: باید از حق ذوب آهن دفاع می کردیم که چرا بازی فینال جام حذفی باید در این زمان برگزار شود. شاید اتفاقی نیفتاد اما باید از حق خود دفاع می کردیم و دست روی دست نمی‌گذاشتیم.

 

گل محمدی افزود: قیمت یک بازیکن العین به اندازه بودجه یک سال تیم فوتبال ذوب آهن است و دو تعویضی که ما بالاجبار در نیمه اول انجام دادیم کار ما را سخت کرد. در مجموع می‌توانم بگویم که اسیر حرفه‌ای‌گری العین و بی‌تجربگی خودمان شدیم.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید