Performancing Metrics

تجربه فضای پرنشاط برای جوانان فراهم شود | اتاق خبر
کد خبر: 346087
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 10:00
وزیر ورزش و جوانان در جشنواره بزرگ ویژه هفته جوان؛
وزیر ورزش و جوانان شب گذشته با حضور در محل دریاچه آزادی در جشن تجلیل از جوانان نخبه استان تهران شرکت کرد.

وزیر ورزش و جوانان شب گذشته با حضور در محل دریاچه آزادی در جشن تجلیل از جوانان نخبه استان تهران شرکت کرد.

 

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، گودرزی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه هفته جوان و سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: بسیار خوشحالم که در جمع جوانان پرشور و نشاط که آینده سازان کشور هستند حضور دارم.

وی با بیان این که امیدوارم در هفته جوان، جوانان کشور بتوانند فضای شاد و پر نشاطی را تجربه کنند، افزود: خوشبختانه جوانان جامعه ما با دانش، فرهنگ و اخلاق، پر شور و پر حرارت هستند.

گودرزی ضمن قدردانی از دست اندارکاران این گونه برنامه ها، گفت: دولت تدبیر و امید یکی از اصلی ترین و محوری ترین برنامه هایش جوانگرایی و مشارکت بیشتر جوانان در عرصه های تصمیم سازی و تصمیم گیری است.

وی ادامه داد: در این زمینه ها حوزه معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز تلاش هایی را آغاز کرده است که ان شاء الله مستمر خواهد بود تا نشاط اجتماعی افزایش یابد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این مطلب که با برنامه های مستمر و ایجاد نشاط اجتماعی امید زنده خواهد شد، اظهار داشت: نیاز امروز جامعه ما امید است.

وی افزود: امیدوارم دینی که جوانان به گردن ما دارند بتوانیم ادا کنیم و جوانان بتوانند در عرصه های مختلف در جهت اقتدار نظام گام بردارند.

گودرزی با اشاره به نزدیک شدن بازی‌های المپک ابراز امیدواری کرد که جوانان ورزشکار ما بتوانند با موفقیت در این مسابقات باعث افزایش نشاط جامعه شوند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، در پایان این مراسم با حضور گودرزی وزیر ورزش وجوانان ، رستمی معاون ساماندهی امور جوانان ،سماوی سرپرست گروه مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری ، گرشاسبی مدیرکل وزش وجوانان استان تهران از 13 جوان برتر استان تهران تجلیل شد.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید