Performancing Metrics

عدم آشنایی با مهارت‌های زندگی از مهم‌ترین عوامل طلاق | اتاق خبر
کد خبر: 346094
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1395 - 10:53
رئیس ستاد فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی عنوان کرد
رئیس ستاد فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مطابق با مطالعات انجام شده از مهم‌ترین عوامل طلاق، عدم آشنایی با مهارت‌های زندگی، عدم تامین نیازهای روحی و عاطفی، عدم بلوغ فکری و عدم شناخت قبل از ازدواج مطرح می‌شود.

اتاق خبر: رئیس ستاد فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مطابق با مطالعات انجام شده از مهم‌ترین عوامل طلاق، عدم آشنایی با مهارت‌های زندگی، عدم تامین نیازهای روحی و عاطفی، عدم بلوغ فکری و عدم شناخت قبل از ازدواج مطرح می‌شود.

حسین اسد بیگی رئیس ستاد فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در همایش آسیب‌های اجتماعی طلاق که در سالن همایش استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در کشور آمار طلاق در حال افزایش است که در سال گذشته 163 هزار و 765 طلاق در کشور ثبت شده که از این میزان 2 هزار و 667 طلاق متعلق به قزوین بوده است.

 

وی افزود: آمار آسیب‌های اجتماعی باید اطلاع‌رسانی شود چراکه وقتی این آمار به اطلاع برسد بهتر می‌توانیم در حوزه‌ کنترل و بهبود آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

 

رئیس ستاد فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: طبق آمار مدیرکل بهزیستی تهران اعتیاد، خیانت، عدم مسئولیت‌پذیری همسر و درآمد ناکافی از مهم‌ترین عوامل طلاق از دید زوجین است.

 

اسد بیگی ادامه داد: اعتیاد یکی از مهم‌ترین عوامل طلاق در کشور است و این در حالی است که طلاق در کشور نسبت به سال‌های گذشته رشد 53 درصدی داشته است که بالاترین میزان علل طلاق مرتبط با اعتیاد است.

 

وی با اعلام اینکه در بسیاری از موارد طلاق بهترین راهکار است، اضافه کرد: نمی‌توان همیشه طلاق را اشتباه و غلط دانست بلکه در مواقعی راه‌حل مناسب برای نجات زوجین و فرزندان است.

 

رئیس ستاد فوریت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در بعضی مواقع وابستگی زوجین به یکدیگر موجب می‌شود زوجی که به مراقبت از همسر معتاد خود می‌پردازد دچار بیماری‌های متعددی شود.

 

اسد بیگی از همه‌ی دستگاه‌ها خواست تا تعاملات خود با یکدیگر را افزایش دهند و در راستای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی گام‌های مؤثری بردارند.

وی در پایان به لغو و عدم برگزاری برخی کنسرت‌ها اشاره کرد و گفت: لغو و عدم برگزاری کنسرت‌ها به گسترش اعتیاد جوانان در جامعه دامن خواهد زد.

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید