Performancing Metrics

گازرسانی به ۲۰۸ روستای بوشهر | اتاق خبر
کد خبر: 346431
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1395 - 20:32
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های گازرسانی در نقاط مختلف استان، تا پایان امسال، ۹۸ درصد جمعیت شهری و ۷۰ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از گاز بهره‌مند می‌شوند.

اتاق خبر: غلامعباس حسینی در حاشیه بازدید از شبکه‌های گازرسانی استان، در استان بوشهر تلاش‌های ویژه‌ای برای توسعه شبکه‌های گازرسانی صورت گرفته است و چندین طرح مهم گازرسانی را نیز در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اتصال ۳۳ شهر استان بوشهر به شبکه گاز سراسری، خاطرنشان کرد: گازرسانی به سه شهر بوشکان، ارم و کلمه نیز به صورت جدی در دستر کار است که امسال تکمیل خواهد شد.

حسینی به اجرای دو هزار و ۵۹۵ کیلومتر شبکه گازرسانی برای شهرهای استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: تاکنون زمینه استفاده بیش از ۱۵۳ هزار خانوار شهری از گاز فراهم شده است که با تکمیل شبکه گازرسانی شاهد افزایش این میزان در سال جاری خواهیم بود.

وی میزان گازرسانی شهری استان بوشهر در شرایط کنونی را ۸۵ درصد عنوان کرد و افزود: با اجرای طرح‌های گازرسانی در نقاط مختلف استان، تا پایان امسال، ۹۸ درصد جمعیت شهری استان بوشهر از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اجرای شبکه‌های گازرسانی به ۲۰۸ روستای استان، بیان کرد: با اجرا و تکمیل این پروژه ضریب گازرسانی روستایی استان بوشهر به ۷۰ درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به ایکه بوشهر جزو پنج استان برتر کشور در زمینه فروش گاز است، ادامه داد: سال گذشته ۱۱.۵ میلیارد مترمکعب گاز توسط شرکت گاز استان بوشهر به فروش رسید و امسال پیش‌بینی می‌شود که این میزان به ۱۳ میلیارد مترمکعب گاز برسد.

حسینی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد گاز مصرفی استان بوشهر در بخش صنایع مصرف می شود، اضافه کرد: پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌ها بیشترین میزان مصرف گاز را دارند.

وی از گازرسانی به کارخانه‌های متانول کاوه و سیمان مند دشتی در سال جاری خبر داد و افزود: تسریع در روند اجرای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی را به صورت ویژه‌ای در دستور کار داریم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید