Performancing Metrics

مدافع بارسلونا یورو 2016 را از دست داد | اتاق خبر
کد خبر: 346585
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395 - 08:27
جرمی متئو به دلیل مصدومیت از فهرست تیم ملی فرانسه برای یورو 2016 خط خورد تا ساموئل اومیتی مدافع لیون جانشین او شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رقابت‌های یورو 2016 از دو هفته دیگر در فرانسه برگزار می‌شود و میزبان امیدوار است تا بتواند جام قهرمانی را در خانه نگه دارد. در این بین فهرست نهایی آنها برای این رقابت‌ها با حاشیه های زیادی روبرو شده است.

غیبت کوین گامیرو، کریم بنزما و لاکازت در فهرست فرانسه با اعتراض شدید کانتونا نیز روبرو شده بود. با این حال یک بدشانسی دیگر به سراغ میزبان یورو 2016 آمد و اینبار جرمی متئو مدافع بارسلونا به دلیل مصدومیت قادر نخواهد بود در این رقابت‌ها به میدان برود و به همین خاطر از فهرست خروس ها برای یورو خط خورد.

دیدیه دشان نیز بلافاصله دست به کار شد و ساموئل اومیتی مدافع لیون را به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت کرد تا جانشین مدافع بارسلونا شود.

پیش بینی شده بود تا متئو برای بازی افتتاحیه یورو که بین فرانسه و رومانی برگزار می‌شود به شرایط بازی برسد ولی پزشکان فرانسه در نهایت تایید کردند که این بازیکن قادر به بازی کردن در یورو نخواهد بود.

فرانسه آخرین بار در یورو 2000 توانست به قهرمانی در یورو رسید و این خبر برای آنها می‌تواند گران تمام شود چرا که هفته قبل نیز رافائل واران به دلیل مصدومیت از فهرست فرانسه برای یورو خط خورد. بعد از مصدومیت واران عادل رامی از سویا به تیم ملی فرانسه دعوت شد تا جانشین مدافع مصدوم رئال مادرید در تیم ملی فرانسه باشد.

تیم ملی فرانسه قرار است قبل از شروع یورو 2016 در دو دیدار دوستانه برابر کامرون و اسکاتلند به میدان بروند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید