Performancing Metrics

دیتروید میزبان گوگل | اتاق خبر
کد خبر: 346805
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395 - 19:27
اخیرا گوگل رسما اعلام کرده است که مرکز جدیدی برای توسعه تکنولوژی خودروهای بدون راننده را در شهر نووی ایالت میشیگان در حومه دیترویت افتتاح خواهد کرد

به گزارش اتاق خبر به نقل از motortrend ، روابط بین دره سیلیکون و دیترویت کماکان در حال گسترش است. اخیرا گوگل رسما اعلام کرده است که مرکز جدیدی برای توسعه تکنولوژی خودروهای بدون راننده را در شهر نووی ایالت میشیگان در حومه دیترویت افتتاح خواهد کرد. این شرکت در صفحه گوگل پلاس خود نوشت : « طی چند سال گذشته اعضای تیم ما برای بدست آوردن محدوده ای بزرگتر در دیترویت تلاش کرده اند و اکنون زمان آن فرا رسیده تا ریشه های خود را عمیق تر کنیم. بسیاری از شرکای ما در این مکان قرار گرفته اند و بنابراین داشتن تاسیسات محلی میتوان همکاری  ما با ایشان را تسهیل نماید. »

اتومبیل خودران گوگل

گوگل اضافه کرد این حرکت با ایجاد تاسیساتی به وسعت تقریبا پنج هزار متر مربع در سال جاری آغاز خواهد شد. هنگامی که تمام شرکت به این تاسیسات جدید انتقال یافت بلافاصله کار بر روی اتومبیل خودران با محوریت مینی ون کرایسلر پاسیفیکای هیبرید در چارچوب شراکت با کمپانی کرایسلر فیات آغاز خواهد شد. طبق قراردادی که در اوایل ماه می منعقد گردید کرایسلر ۱۰۰ دستگاه مینی ون را برای آزمایش تکنولوژی خودران توسط گوگل آماده سازی میکند. این شرکت امیدوار است تا خودروها تا پیش از پایان سال آماده شوند.

اتومبیل خودران گوگل

 

با وجود قرارداد با فیات کرایسلر، گوگل اعلام کرده که همکاری خود را با دیگر خودروساز ها نیز آغاز خواهد کرد. به عنوان مثال فورد در مراحل پایانی تنظیم قرارداد مشارکت با گوگل میباشد. هر دو شرکت مذکور سرمایه گذاری سنگینی در خصوص اتومبیل های خودران انجام داده و اخیرا با ایجاد ائتلافی (همراه ولوو، آبر و لیفت که دو شرکت آخر در زمینه توسعه شبکه حمل و نقل فعالیت میکنند) تلاش میکنند قوانین فدرال مربوط به این تکنولوژی جدید هرچه زودتر آماده شود.

علاوه بر FCA (فیات کرایسلر) گوگل با چند شرکت دیگر در دیترویت نیز همکاری میکند. به عنوان مثال شرکت روش در لیوونیا را میتوان نام برد که قبلا برای ساخت نمونه اول اتومبیل خودران گوگل انتخاب شده بود و اکنون مشغول تست آن در مسیرهای عمومی در آستین تگزاس و نیز در نزدیکی دفتر اصلی گوگل در دره سیلیکون میباشد.

94105

منبع : اخبار خودرو

نظرات
ADS
ADS
پربازدید