Performancing Metrics

طیب‌نیا چرا حکم مدیرعامل بانک ملی را امضا نمی‌کند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 346811
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395 - 19:46
با وجود گذشت دو هفته از انتقال عبدالناصر همتی از بانک ملی به بیمه مرکزی، هنوز وزیر اقتصاد حکمی برای مدیرعامل جدید این بانک امضا نکرده است.

اتاق خبر: با کوچ عبدالناصر همتی از بانک ملی به ساختمان قدیم بیمه مرکزی، در دو هفته اخیر بانک ملی بدون داشتن مدیرعامل همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد، این در حالی است که با انتقال همتی رئیس شورای عالی بانک‌ها هم بدون متولی شد.  

طی دو هفته اخیر سرپرستی بانک ملی به محمدرضا حسین زاده سپرده شده، از سوی دیگر جمال دامغانیان که یکی از اعضای اصلی هیات مدیره بانک ملی بود، چندی پیش به دلیل بازنشستگی از این بانک رفته و در حال حاضر بانک دولتی ملی تنها با ۳ عضو هیات مدیره و یک سرپرست اداره می شود.

با توجه به این شرایط و تعداد کم اعضای هیات مدیره، برگزاری جلسه توسط هیات مدیره بانک امکان‌پذیر نیست. در عین حال علی طیب نیا وزیر اقتصاد به عنوان رئیس مجمع عمومی بانک ملی ایران باید حکم رئیس جدید بانک ملی را امضا کند.

با این وجود و با گذشت دو هفته از بلاتکلیفی بانک ملی، هنوز طیب نیا حکمی برای مدیرعاملی بانک ملی امضا نکرده است. البته طی این مدت گزینه های مختلفی در محافل اقتصادی و بانکی برای مدیرعاملی بانک ملی مطرح شده اما هنوز هیچیک از آنها مورد موافقت نهایی و قطعی قرار نگرفته است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید