Performancing Metrics

بوبان معاون دبیر کل فیفا شد | اتاق خبر
کد خبر: 347600
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 02:06
فاطما سامورا، دبیر کل جدید فیفا دو معاون خود را انتخاب کرد. این دو نفر مارکو ویلیجر، رییس امور قانونی فیفا و زوانیمیر بوبان، ملی‌پوش پیشین تیم کرواسی هستند.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا‌، ویلیجر سوئیسی، مسئول بخش تبلیغاتی و اداری خواهد بود و بوبان 47 ساله مسئول بخش فو‌تبا‌لی شده است.

سامورا اولین آفریقای و اولین زنی است که دبیر کل فیفا شده است. او دیروز از مقر فیفا در زوریخ دیدار کرد و جلسه‌ای با جیانی اینفانتینیو داشت. او همچنین با کارمندان فیفا دیدار داشت و سخنرانی درباره اهدافش انجام داد.

سامورا جانشین ژورم والکه شده است. والکه به دلیل 12 سال محرومیت برکنار شد. سامورا در سخنرانی خود گفت: برای رسیدن به اهدافمان، ساختاری را پیشنهاد کردیم که بسیار موثر باشد و بتواند فو‌تبا‌ل را گسترش دهد. بخش اداری فیفا به دو قسمت تقسیم می‌شود و یک قسمت طوری طراحی شده که باعث سودآوری شود.

سامورا در ادامه صحبت‌های خود نیز گفت: یکی از اهداف من عملی کردن اصلاحات است. می‌خواهم به فیفا کمک کنم تا این سازمان از این پس با مدیریت خوبش شناخته شود و مردم به آن افتخار کنند. فکر نمی‌کنم هیچ شغلی هیجان انگیزتر از این باشد. خوشحالم که در این کار حضور دارم و به گسترش فو‌تبا‌ل کمک می‌کنم. می‌خواهم کمک کنم که فیفا مکان خوبی برای زندگی شود.

انتها‌ی‌ پیا‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید