Performancing Metrics

حمایت عجیب کره شمالی از ترامپ | اتاق خبر
کد خبر: 347695
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1395 - 01:12
رویترز گزارش داد:
کره‌شمالی در وب‌سایتی تبلیغاتی به تجلیل از نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان آمریکا برای ریاست جمهوری پرداخت و دونالد ترامپ جنجالی را یک "نامزد پیشگوی ریاست جمهوری" توصیف کرد که می‌تواند زندگی مردم آمریکا را از هراس روزانه حمله هسته‌ای از سوی پیونگ‌یانگ خلاص کن

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، کره‌شمالی در وب‌سایتی تبلیغاتی به تجلیل از نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان آمریکا برای ریاست جمهوری پرداخت و دونالد ترامپ جنجالی را یک "نامزد پیشگوی ریاست جمهوری" توصیف کرد که می‌تواند زندگی مردم آمریکا را از هراس روزانه حمله هسته‌ای از سوی پیونگ‌یانگ خلاص کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، این وب‌سایت حاوی تبلیغات سیاسی با عنوان "کره‌شمالی امروز" در مطلبی دونالد ترامپ، میلیاردر جمهوری‌خواه آمریکایی را "سیاستمداری خردمند" و گزینه‌ای مناسب برای رای‌دهندگان آمریکایی در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر توصیف کرد.

در ادامه این مطلب، با اشاره به هیلاری کلینتون به عنوان اصلی‌ترین رقیب مخالف ترامپ وی را به دلیل پیشنهادش برای استفاده گسترده از گزینه تحریم با هدف حل مساله تسلیحات هسته‌ای شبه‌جزیره کره، "هیلاری دیوانه" خطاب کرد.

ترامپ پیشتر به رویترز گفته بود که آماده است با کیم جونگ اون، رهبر جوان کره‌شمالی برای متوقف کردن برنامه اتمی این کشور منزوی گفت‌وگو کند و چین نیز باید به حل این مساله کمک کند.

در وب‌سایت کره‌شمالی همچنین آمده است، پیشنهاد ترامپ مبنی بر اینکه آمریکا باید تا زمانی که سئول پول بیشتری پرداخت کند نیروهایش را از کره‌جنوبی خارج کند، راهی برای اتحاد کره است. این مطلب که از سوی هان یونگ ماک، کارشناس کره‌ای مستقر در چین نوشته شده، تاکید کرد: مشخص شده که ترامپ نامزدی خشن، دیوانه، متکبر که آنها می‌گویند، نیست. بلکه او در واقع سیاستمداری خردمند و یک نامزد ریاست جمهوری پیشگو است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید