Performancing Metrics

علی نصیریان:خوشحالم عمرم کفاف داد تا افتخارات جهانی سینمای ایران را ببینم | اتاق خبر
کد خبر: 347777
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 17:57
علی نصیریان با اشاره به موفقیت‌های اخیر فیلم «فروشنده» در جشنواره کن فرانسه تاکید کرد خوشحال است که عمر او کفاف داد تا این افتخارها را ببیند.

به گزارش اتاق خبر، علی نصیریان که همیشه وقت شناس است در مراسم تجلیل خانه سینما از اصغر فرهادی که دیشب 11 خرداد در محل خانه سینما برگزار شد جزو نفرات اولی بود که آمد و شاید تاخیر زیاد اصغر فرهادی کمی او را خسته کرده بود اما اصغر فرهادی وقتی پشت میکروفن قرار گرفت با نام بردن از این هنرمند پیشکسوت و تجلیل از وی و همچنین یاد کردن از فیلم «گاو» به عنوان شاهکار سینمای ایران شاید کمی خستگی را از تن این بازیگر باتجربه در آورد.

در حاشیه مراسم علی نصیریان درباره جوایزی که در جشنواره کن به فیلم «فروشنده» اختصاص پیدا کرد گفت: این جوایز برای من خیلی افتخارآفرین است. خوشحالم عمرم قد داده است تا این افتخارات را ببینم.

وی ادامه داد: این جایزه ها و موفقیت ها در اصل متعلق به سینما و همه سینماگران کشورمان است. امروز نسل تازه ای به میدان آمده که کارهای درخشانی می کند مانند کیارستمی و اصغر فرهادی حتی نسل تازه ای که وقتی فیلم هایشان را در اکران می بینم شوق انگیز است.

این بازیگر پیشکسوت در پاسخ به این پرسش که اصغر فرهادی در چندین کنفرانسی که داشته از فیلم «گاو» ساخته داریوش مهرجویی با بازی نصیریان یاد کرده و گفته اگر این فیلم امروز ساخته شده بود نخل طلای کن را می گرفت نیز گفت: به هر حال هر کار در زمان خودش از شرایطی برخوردار است. البته فیلم «گاو» همان موقع هم در جشنواره ونیز و دیگر جشنواره ها جوایزی گرفت. کاری بود که در آن زمان با امکانات بسیار محدود ساخته شد. به دلیل شوق و نیرو خلاقه سازندگان توانستیم بدون پشتوانه فیلم را بسازیم. کل جمع در آن کار هیچ قراردادی نداشتند و دستمزدی در کار نبود. ما به شوق یک کار خوب شروع به کار کردیم. خدا را شکر فیلم خوبی هم شد.

مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید