Performancing Metrics

فونیکس سرباز کهنه کار جنگ ویتنام | اتاق خبر
کد خبر: 347852
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 22:25
یواکین فونیکس در درام اجتماعی «تو واقعا هیچ وقت اینجا نبودی»، به خاطرات دوران جنگ برمی گردد تا یک فیلم کاراکترمحور بازی می کند.

به گزارش اتاق خبر، این بازیگر 41 ساله سینما در این درام تلخ و سیاه در قالب یک سرباز کهنه کار جنگ ویتنام ظاهر می شود، که از درون ویران شده است.

لین رامسی که «باید در باره کوین صحبت کنیم» او در سال 2011 نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب شد، فیلم نامه فیلم فونیکس را نوشته و آن را کارگردانی خواهد کرد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، فیلم نامه اقتباسی او با نگاهی به داستان نوول پرسروصدای جاناتان آمس به همین نام نوشته شده است. دوستداران دنیای کتاب، استقبال بالایی از نوول آمس کردند.

در داستان این نوول پرتنش، سرباز کهنه کار جنگ ویتنام در منهتن زندگی می کند و در دنیای زیرزمینی تجارت زنان و کودکان فعال است.

زمانی که فروش یک جوان بخت برگشته در مسیر غلطی می افتد، سرباز کهنه کار با گروهی از نیروهای فاسد صاحب قدرت درگیر می شود.

کلید فیلم برداری «تو واقعا هیچ وقت اینجا نبودی» همین روزها در شهر نیویورک زده می شود. این درام سیاه برای نمایش عمومی در فصل اسکاری امسال سینما آماده نمایش خواهد شد.

منتقدان سینمایی می گویند حال و هوای اجتماعی و سنگین فیلم به گونه ای است، که آن را تبدیل به یکی از کارهای مورد پسند اعضای آکادمی اسکار خواهد کرد.

یواکین فونیکس در طول سال های گذشته، بازیگر فیلم هایی بوده که نامزد دریافت جوایز اصلی اسکار شده اند. خود او هم برای تعدادی از این فیلم ها، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بوده است.

تماشاگران سینما فونیکس را برای بازی در فیلم هایی مثل «گلادیاتور»، «استاد» و « مرد غیرمنطقی» به یاد می آورند.

منبع:جام جم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید