Performancing Metrics

باید به ریو برویم | اتاق خبر
کد خبر: 347992
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1395 - 08:00
محمد موسوی:
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال گفت: ما شانس رفتن به المپیک را داریم و باید به ریو برویم و از تمام فرصت‌ها استفاده کنیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید محمد موسوی عراقی بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران بر ژاپن اظهار کرد: یکی از سخت ترین روزهای زندگی‌ام امروز بود و بیشترین فشار روانی را تجربه کردم. خدا را شکر می کنم که شرمنده هواداران و مردم ایران نشدیم. کسی در زمین چیزی کم نگذاشت و ما با وجود مصدومیت ها جنگیدیم و نتیجه گرفتیم.

او ادامه داد: بعد از بازی با فرانسه به این برد نیاز داشتیم. فرهاد قائمی دو روز است که سرما خورده و شرایط سختی دارد با این حال در میدان بازی خوب کار کرد. ما باید این بازی را به هر قیمتی می بردیم. در دفاع و حمله خیلی خوب بودیم و بازی را بردیم.

موسوی درباره دیدار با چین نیز گفت: در چند سال اخیر ندیده بودم چین مثل این تورنمنت تا این حد خوب بازی کند. چین حتی نزدیک بود لهستان را شکست دهد. فکر می کنم از الان حدود 14 ساعت دیگر تا آغاز بازی زمان داریم و خیلی شرایط سخت است. 10 شب به وقت ژاپن بازی ما تمام شد و تا به هتل برسیم ساعت 12 می‌شود. فردا باید دوباره به سالن بیاییم و بازی کنیم. باید ببریم و نباید این مسائل را بهانه کنیم. ما شانس کسب سهمیه داریم و باید به ریو برویم و از تمام این فرصت استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید