Performancing Metrics

تلاش برای پیدا کردن کوهنورد گمشده بندرعباسی ادامه دارد | اتاق خبر
کد خبر: 348002
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1395 - 08:50
رئیس جمعیت هلال احمر آمل:
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: تلاش 12 روزه امداد و نجات آمل برای پیدا کردن کوهنورد بندرعباسی ادامه دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جمشید نیکزاد با اشاره به این‌که یک تیم امداد کوهستان 6 نفره از جمعیت هلال احمر آمل در بارگاه سوم ارتفاع 4200 متری اقامت کردند و صبح امروز جستجوی برای کوهنورد بندر عباسی را آغاز کردند، اظهار کرد: تیم های امدادی چندین مرحله به قله صعود کردند اما شرایط جوی شرایط ادامه کار را مهیا نکرد.

وی عنوان کرد: نجاتگران هلال احمر در چهار ضلع قله را تا ارتفاعی که پیش‌بینی کرده بودند صعود کردند ولی موفق نشدند فرد و یا جسدی پیدا کنند.

نیکزاد با اشاره به این‌که با تشکیل جلسه و جمع بندی مسیرهای صعود شده و شنود آخرین مکالمات صادقی - فرد مفقود شده - بیشتر احتمال سقوط وی در منطقه کافردره وجود دارد، افزود: به همین دلیل تیم‌های امدادی در این نقاط مستقر هستند و همسر و 2 فرزند کوهنورد بندرعباسی در پای قله دماوند در انتظار یافتن گمشده خود هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان این‌که امروز هلی بورد هوایی برای یافتن کوهنورد مفقود شده انجام شد، تصریح کرد: 9 صبح امروز بالگرد با تیم کوهستان از سازمان امداد به پرواز در آمد اما در حال گشت زنی شرایط جوی خراب شد و یک امدادگر نیز در حین جستجو دچار سانحه شد.

وی اظهار کرد: شرایط آب و هوایی قله مساعد نبوده و امکان ادامه پرواز نیست، اما تیم هنوز در بارگاه سوم مستقر است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید