Performancing Metrics

پژوهشكده‌های روانشناسی صنعتی و زمین‌شناسی در کنگان ایجاد شود | اتاق خبر
کد خبر: 348184
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1395 - 10:38
فرماندار شهرستان کنگان خواستار ایجاد پژوهشكده‌های روانشناسی صنعتی، زمین‌شناسی و علم و فناوری در کنگان شد و گفت: رشته‌های كارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کنگان ایجاد شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، عبدالنبی یوسفی عصر پنجشنبه در نشست با مدیران اجرایی دانشگاه پیام نور استان بوشهر دانشگاه را عامل توسعه جامعه دانست و اظهار داشت: توسعه هر جامعه‌ای در گرو افزایش و توسعه فضاهای آموزشی است و برهمین اساس توسعه علم در اولویت اول شهرستان کنگان قرار دارد.

وی خواستار توسعه رشته های كارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کنگان شد و افزود: در حال حاضر دانشگاه پیام نور مرکز  کنگان با دارا بودن ۱۷ رشته در مقطع کارشناسی، نیاز به ایجاد چندین رشته در مقطع کارشناسی ارشد دارد.

فرماندار کنگان همكاری پژوهشی مابین صنعت و دانشگاه و پژوهشگران شهرستانی را مهم دانست و گفت: برای این همکاری نیاز به ایجاد مراکز تحقیقی و پژوهشی در سطح شهرستان است که می توان با بررسی و امكان سنجی چندین پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی را تاسیس کرد.

یوسفی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک کنگان در حوزه صنعت، می توان پژوهشكده‌های روانشناسی صنعتی و علم و فناوری و همچنین یک پژوهشكده زمین شناسی را  در جنوب استان بوشهر ایجاد کرد.

فرماندار کنگان در پایان گفت: نیاز است سمینار و همایش‌های استانی و كشوری با محوریت حوزه نفت و گاز در دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شود.

ایجاد شركت‌های دانش بنیان در کنگان 

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر با تشکر از حمایت‌های فرماندار از توسعه دانشگاه پیام نور كنگان، خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال‌های آتی با پیگیری و كمك‌های مجموعه فرمانداری، شاهد تاسیس شركت‌های دانش بنیان در کنگان باشیم.

محمدرضا بحرانی خواستار مساعدت فرمانداری در انجام برخی از پروژه های دانشگاه پیام نور کنگان شد و گفت: با توجه به عنایت ویژه فرماندار به امر آموزش، امیداوریم در سال جاری بودجه ای در خصوص اجرای پروژه محوطه سازی دانشگاه و تكمیل استادسرای دانشگاه و همچنین تجهیز دانشگاه به امكانات سخت افزاری اختصاص یابد.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید