Performancing Metrics

برهانی: ساخت کمپ تخصصی بانوان از قدم‌های رو به جلو است | اتاق خبر
کد خبر: 348203
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1395 - 12:01
والیبالیست ملی‌پوش بانوان اظهار کرد کمپ ساخته شده در مجموعه ورزشی آزادی برای بانوان از قدم‌های رو به جلو برای پیشرفت در ورزش بانوان است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا مائده برهانی با بیان اینکه تا 12 خرداد در اردو هستیم اظهار کرد: بعد از این تاریخ سه روز استراحت خواهیم کرد و از 15 خرداد اردوی بعدی آغاز خواهد شد. شرایط خوب و انگیزه زیادی داریم تا در دو تورنمنتی که در شهریورماه برگزار می‌شود، بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

این بازیکن ملی‌پوش اصفهانی با بیان اینکه قرار است اردویی در اسلوونی نیز داشته باشیم، در ادامه افزود: طبق گفته‌های داورزنی به احتمال زیاد به این اردو می‌رویم تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی را هم پشت‌سر بگذاریم.

برهانی با اشاره به برگزاری جام باشگاه‌های آسیا در فیلیپین و مسابقات کنفدراسیون آسیا در ویتنام، به صحبت در مورد این دو تورنمنت پرداخت و افزود: هوای شرجی فیلیپین و ویتنام برای بانوان ایرانی که با پوشش در این مسابقات شرکت می‌کنند، سخت است ولی مایدا (سرمربی تیم ملی) خودش با طراحی و جنس لباسی که پیشنهاد داده تا حدودی سعی کرده لباسی که برای ما طراحی می‌شود، به گونه‌ای باشد که این فشار به حداقل برسد.

 

برهانی با اشاره به تیم‌های هم‌گروه ایران در مسابقات ویتنام، در این خصوص نیز اظهار کرد: با تیم‌های تایلند، ویتنام و چین تایپه به رقابت خواهیم پرداخت. درست است در گروه به نسبت آسانی قرار داریم اما دور مقدماتی زیاد مهم نیست. مهم دور بعدی بازی‌ها خواهد بود.

 

برهانی با بیان اینکه هدفمان صعود به مرحله بعد است، به صحبت در مورد شرایط کنونی تیم ملی پرداخت و گفت: شرایطی که امسال داریم، بسیار بهتر از گذشته است. کمپ مخصوصی که برای بانوان در مجموعه آزادی تهران ساخته شده است، از قدم‌های بسیار خوبی بود که برای بانوان برداشته شد. امیدوارم در آینده مشکلات کوچک دیگر نیز حل شود.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید