Performancing Metrics

آژانس هرچه زودتر صلح آمیز بودن فعالیت های ایران را اعلام کند | اتاق خبر
کد خبر: 348212
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1395 - 11:05
وزارت خارجه روسیه خواستار شد:
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تاکید بر اهمیت گزارش یوکیا آمانو مبنی بر نبود فعالیت ها و مواد هسته ای اعلام نشده در برنامه های ایران، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی هر چه زودتر و بدون تاخیر در باره صلح آمیزبودن فعالیت های هسته ای ایران نتیجه گیری کند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تاکید بر اهمیت گزارش یوکیا آمانو مبنی بر نبود فعالیت ها و مواد هسته ای اعلام نشده در برنامه های ایران، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی هر چه زودتر و بدون تاخیر در باره صلح آمیزبودن فعالیت های هسته ای ایران نتیجه گیری کند.

 ماریا زاخارووا اعلام کرد: یوکیا آمانو در گزارش مربوط به برجام تاکید کرده که ایران بطور کامل تعهدهای بر عهده گرفته را انجام می دهد و برنامه های هسته ای این کشور بگونه کامل مطابق برنامه ها و شاخص های برجام توسعه می یابد.

به گزارش امروز (جمعه) پایگاه وزارت خارجه روسیه، وی در کنفرانس مطبوعاتی خود افزود: اظهارات اومانو در باره نقش پیشرو آژانس در نبود فعالیت های هسته و مواد اتمی اعلام نشده در ایران را مهم می دانیم.

زاخارووا در پایان گفت: اکنون می خواهیم و امیدواریم با توجه به گزارش تازه آمانو، آژانس امکان یابد بدون تاخیر در باره ماهیت صلح آمیز تلاش های تهران در عرصه هسته ای که هدف اصلی برجام و قطعنامه 2231 است، نتیجه گیری کند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید