Performancing Metrics

آزاده قچاق: تدوین «با من» به خط پایان رسید | اتاق خبر
کد خبر: 348258
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1395 - 18:14
آزاده قچاق کارگردان از ساخت فیلم کوتاه بدون دیالوگ «با من» خبر داد که بخشی از آن در قبرستان ماشین تصویربرداری شده است.

به گزارش اتاق خبر، آزاده قچاق فیلمساز عرصه سینمای کوتاه  درباره فعالیت‌های اخیرش بعد از ساخت فیلم کوتاه «سرمه» و حضورش در جشنواره‌های بین‌المللی گفت: جدیدترین کارم یک فیلم کوتاه حاصل ورک شاپ‌هایی در دانشکده هنر به سرپرستی احمد الستی مدرس دانشگاه است. این فیلم بدون دیالوگ روایت کننده فرار بی فرجام دختری از  گذشته اش و... است.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد از تدوین این فیلم که نامش «با من» است، توسط بنیامین قچاق به پایان رسیده و ۱۰ درصد هم تغییرات جزیی دارد که در نهایت اعمال خواهد شد.

قچاق درباره لوکیشین هایی که این فیلم کوتاه در آنها تصویربرداری شده است، توضیح داد: بخشی از لوکیشن‌های فیلم کوتاه «با من» در داخل یک خانه و بخشی دیگر در یک قبرستان ماشین در بزرگراه حکیم بود و صحنه های کار توسط مرتضی قیدی فیلمبرداری شد. 

این کارگردان جوان عواملی که در ساخت فیلم کوتاه «با من» او را همراهی کرده اند اینگونه معرفی کرد: بازیگران اصلی این فیلم نگین معتضدی و علی مقصودی هستند و یک بازیگر کودک با نام مهتا سیدیان نیز در این اثر ایفای نقش کرده است. از دیگر عوامل «با من» می توان به تهيه كنندگان داوود قچاق، بنيامين قچاق، صداگذار  سامان شهامت، صدابردار مَجِيدٌ نجاتی و مدير توليد:حسين كاكاوند اشاره کنم.

وی در پایان با اشاره به اثر قبلی اش با نام «سرمه» که تاکنون چندین حضور جهانی موفق داشته است، خاطرنشان کرد: این فیلم در ادامه حضورش در جشنواره های بین المللی در فستیوال زنان چین که از ۲۹ می آغاز شده است، حضور دارد. همچنین در نظر دارم شرایط حضور فیلم «با من» در جشنواره‌های بین‌المللی را نیز فراهم کنم.

فیلم کوتاه «سرمه» داستان زن و شوهر جوانی است که سال ۱۳۵۷ و در زمان وقوع انقلاب در حال آماده شدن برای رفتن به مراسم عروسی هستند ولی زن هنگام خروج از خانه با غريبه‌ای مواجه می‌شود. معصومه قاسمی پور، پوریا رحیمی‌سام، حسن ولی‌خانی بازیگران این فیلم کوتاه هستند که با تهیه‌کنندگی داود قچاق و مرتضی قیدی ساخته شده‎است

مهر

 

  •  

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید