Performancing Metrics

قسمت دوم «دنیای ژوراسیک» را یک اسپانیایی می سازد | اتاق خبر
کد خبر: 348274
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1395 - 20:23
پس از فروش حیرت انگیز «دنیای ژوراسیک» در سال گذشته و تبدیل شدن آن به چهارمین فیلم درآمدساز تاریخ (در سایه ۶/۱ میلیارد دلار سودسازی) بدیهی بود که یونیورسال استودیوی سازنده آن به فکر ساختن دنباله ای بر آن بیفتد و این در حالی است که «دنیای ژوراسیک» با کلکسیو

به گزارش اتاق خبر، هفته گذشته اعلام شد که برای کارگردانی قسمت بعدی «دنیای ژوراسیک» جی.ا.بایونا انتخاب شود که یک فیلمساز اسپانیایی است و دو سال پیش با عرضه فیلم دراماتیک «غیر ممکن» پیرامون یک سونامی عظیم و تبعات آن صاحب شهرت در عرصه سینما شد. فیلم «دنیای ژوراسیک» را کالین تره وورو کارگردانی کرد و به رغم موفقیت در ادامه دادن به خط سیر اسپیلبرگ، وی برای پیگیری کارها بر نمی گردد و فقط در نگارش فیلمنامه قسمت جدید با همکار همیشگی اش درک کانولی مشارکت کرده است.
کریس پرات و برایس دالاس هاوارد به این پروژه باز می گردند تا نقش های خود را در فیلم نخست تکرار کنند و تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ برای زمان عرضه فیلم انتخاب شده است. این بار فرانک مارشال که از همکاران و دوستان درازمدت اسپیلبرگ است و پت کراولی کار تولید فیلم را عهده دار خواهند بود و اسپیلبرگ نیز از مدیران اجرایی پروژه خواهد بود. بدیهی است که سازندگان قسمت دوم «دنیای ژوراسیک» خواستار استفاده هر چه بیشتر از کالین تره وورو برای این قسمت نیز بوده باشند اما این امر امکان نشد و چون بایونا هم ظاهراً گرفتار ساخت قسمت دوم «جنگ جهانی زد» بود، جذب او هم در آغاز به مشکلاتی برخورد کرد. سپس مشارکت کامل بایونا در ساخت جنگ جهانی زد ۲» نیز دچار مشکلاتی شد و اعلام گشت که او قادر به کامل سازی این پروژه نخواهد بود و در نتیجه بایونا از این پروژه رها و به سمت قسمت دوم «دنیای ژوراسیک» متمایل و با آن همسو شد. اولین فیلم بعدی بایونا که در مسیر و نوبت نمایش قرار دارد، «هیولا صدا می زند» بر اساس کتابی از پاتریک نس است و در آن لیام نیسون و فلیسیتی جونز ایفای نقش کرده اند. این فیلم از ۲۵ مهرماه در سطح جهان اکران خواهد شد.

وصال روحانی

بانی فیلم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید