Performancing Metrics

گوستاوو به دلیل مشکلات شخصی از تیم ملی برزیل جدا شد | اتاق خبر
کد خبر: 348295
تاریخ انتشار: 14 خرداد 1395 - 22:37
لوییس گوستاوو به دلایل شخصی از اردوی تیم ملی برزیل جدا شد تا دردسرهای دونگا قبل از کوپا آمه‌ریکا بیشتر شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، با نزدیک شدن به آغاز رقابت های کوپا آمه‌ریکا 2016 به مناسب یکصدمین سال برگزاری این رقابت ها، تیم های حاضر رفته رفته مراحل نهایی آمادگی خود را طی می کنند. تیم ملی برزیل در گروه B رقابت ها با تیم های ملی اکوادور، هائیتی و پرو همگروه شده است.

لوییس گوستاوو در آستانه این رقابت ها به دلایل شخصی ازدوی تیم ملی کشورش را ترک کرد و حاضر نشد تا در تیم ملی برزیل بماند. او در همین رابطه درخواست خود را برای خروج از اردوی تیم ملی برزیل ارائه داد و کمیته فنی این کشور نیز آن را تایید کرد تا گوستاوو به دلیل آنچه مشکلات شخصی گفته شده است، از اردوی برزیل جدا شود.

گوستاوو در دوره قبل این رقابت ها نیز به دلیل مصدومیت در آستانه کوپا این رقابت ها را از دست داد. پیش از او کاکا نیز به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی برزیل کنار رفت اما فدراسیون فوتبال برزیل در بیانیه‌ای اعلام کرد کاکا با آسیب دیدگی عضله ای مواجه شده و نمی‌تواند در کوپا آمه‌ریکا به میدان برود. در بیانیه فدراسیون فوتبال برزیل آمده است کاکا برای بازگشت به شرایط بازی به 20 روز زمان نیاز دارد.

نیمار نیز دیگر بازیکنی است که به دلیل حضور در المپیک، در کوپا حاضر نخواهد بود و مارسلو نیز به دلیل درگیری با کارلوس دونگا، سرمربی سلسائو در تیم ملی حضور ندارد تا برزیل با تیمی ناقص در کوپا آمه‌ریکا حاضر باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید