Performancing Metrics

سال گذشته 6 میلیارد در فدراسیون هزینه شد | اتاق خبر
کد خبر: 348341
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1395 - 04:40
مهدوی:
رییس فدراسیون هندبال اظهار کرد در هر جایگاهی که قرار داریم، باید کار و تلاش کنیم در غیر این صورت اگر میزها را اشغال نکنیم بهتر است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیدابوالحسن مهدوی اظهار کرد: برای رشد و پیشرفت باید در هر جایگاهی که هستیم خدمت صادقانه داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: اینکه تنها اسما مسئول باشیم اما در عمل، کار و تلاش نداشته باشیم، برویم بهتر است. مسئولیت گرفتیم که کار کنیم.

مهدوی گفت: وقتی مسئولیت فدراسیون با من است، باید با تمام توان کار کرد و به نظر من اگر تفکر این‌گونه باشد، اتفاقات خوبی در همه زمینه ها رخ خواهد داد.

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به چشم انداز فدراسیون هندبال، در ادامه افزود: چشم انداز هشت ساله‌ای برای رشد هندبال برنامه ریزی کردیم که امیدواریم دست به دست هم بدهیم تا در اجرای دقیق برنامه ها موفق باشیم.

مهدوی یادآور شد: در سال 95 موضوع آموزش، مهمترین محور کاری فدراسیون است و تلاش می‌کنیم با برگزاری برنامه متنوع و متعدد این خصوص موفق باشیم.

وی با بیان اینکه با چند کشور تفاهنمامه همکاری در زمینه هندبال امضا شده است نیز گفت: امیدوارم این تلاش‌ها به رشد و پیشرفت هندبال در سراسر کشور بینجامد.

رییس فدراسیون هندبال در پایان با اشاره به جمع هزینه های فدراسیون در سال گذشته نیز یادآور شد: سال گذشته نزدیک به 6 میلیارد تومان در فدراسیون هزینه شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید