Performancing Metrics

عصر امام خمینی(ره) عصر بیداری ملت‌ها است | اتاق خبر
کد خبر: 348404
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1395 - 15:09
مهمانپرست در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)در ورشو:
همزمان با فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد جانسوز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، مراسم یادبودی با حضور ایرانیان مقیم و مسئولین جوامع اسلامی در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر ورشو برگزار شد

اتاق خبر: همزمان با فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد جانسوز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، مراسم یادبودی با حضور ایرانیان مقیم و مسئولین جوامع اسلامی در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر ورشو برگزار شد.

 در این مراسم رامین مهمانپرست سفیر جمهوری اسلامی ایران در لهستان با اشاره به شخصیت و ویژگی های والای حضرت امام خمینی(ره) در هدایت و رهبری جامعه، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) تنها به یک کشور و ملت تعلق نداشته، بلکه ایشان متعلق به همه ملت های آزاده در همه دوران و زمان ها بوده و باید راه امام و اهداف ایشان سرلوحه همه رهبران و ملت‌های آزاده قرار گیرد.

مهمانپرست همچنین عصرامام خمینی را عصر بیداری ملت ها و معرفی چهره واقعی اسلام خواند.

وی در ادامه مراسم دکتر حسام پور از اساتید دانشگاه ورشو ضمن سرودن گزیده ای از اشعار امام خمینی(ره) در سخنانی به تبیین جایگاه حضرت امام خمینی(ره) در حوزه شعر و ادبیات پرداخت.

سفیر کشور عراق در لهستان و برخی از شخصیت ها و روسای سازمان های اسلامی در این کشور از دیگر مهمانان در مراسم بودند که به ایراد سخنرانی و بیان جایگاه و شخصیت امام خمینی(ره) پرداختند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید